Pretraži
Dosta neprimjetno je u medijima prošla vijest da je VW bezuspješno pokušao kupiti Teslu

Dosta neprimjetno je u medijima prošla vijest da je VW bezuspješno pokušao kupiti Teslu

Objavljeno: 31/08/2018 / Autor: Vozim HR / Foto: Screenshot

 

VW bezuspješno pokušao kupiti Teslu : Elona Muska već debelo pere paranoja, pa je prije sastanka prošlog četvrtka već lagano imao neke dvojbe oko cijelog posla s VW-om. Naime, iako su ga u prošlosti napadali “na sva zvona” i nazivali prevarantom i muljatorom, VW je vrlo ozbiljno ponudio pozamašnu sumu novaca za ulazak u vlasništvo Tesle. Međutim, prevrtljivi Elon je ipak odustao od cijele priče, baš kao i od previše kontrole u rukama privatnih investitora.

Iz istog je razloga odbio i Saudijce, u strahu da ne izbiju manje investitore. S druge strane, Musk kao zagovornik čiste energije zna da bi bilo kakvo udruživanje snaga i stisci ruke s firmom odgovornom za „Dieselgate“ i saudijskim naftnim šeicima poslalo krivu sliku javnosti. S jedne strane bi Musk vjerojatno izgubio kormilo nad elektro-brodom, a VW bi dobio skoro besplatnu šansu da očisti svoj image nakon polucijskog skandala. Saudijci s druge strane  nikad javno nisu iznijeli svoju ponudu, iako već posjeduju 5% dionica kupljenih na javnom tržištu.

VW ( i u tome nije jedini) muku muči s WLTP-om

VW s druge strane ima i novih briga; od prvog rujna svi novi automobili moraju  biti sukladni s Worldwide Harmonised Light Vehicle Test Procedure (WLTP)-om, a svi koji ga ne zadovolje moraju biti povučeni iz prodaje sve dok se ne nađe rješenje da zadovolje WLTP standarde.


Volkswagen Up! GTI


Naravno da su najpogođeniji manji turbo-motori, od kojih VW živi i plaća režije, a cijena cijele priče bi mogla doseći više od milijardu Eura. Mercedes također planira pad profita iz istog razloga, iako je već testirao sve modele po novim standardima. Mnogi proizvođači su već objavili povlačenje nekih modela iz ponude, a najpogođenija je baš VW Grupa; na nekim modelima smanjuju snagu (poput Golfa R-a i Seata Leona Cupre R koji su manuli 10 KS), no na ostalima se potrošnja i CO2 emisija mijenjaju na gore – kod Upa GTI-ja je CO2 skočio sa 110 g/km na 129 g/km, dok je potrošnja skočila sa 4,8  na 6,7l/100 km.  Iz prodaje je (privremeno) povučen čak i legendarni Golf GTI, koji čak neće imati zamjenu, baš kao i  Audi SQ5 koji je na suhom doku, a A4 više nema 1.4 TFSI nego 2.0 TFSImotor  iste snage.


Mission E


VW bezuspješno pokušao kupiti Teslu

Povratak na vrhpointer
Zatvori X