Pretraži
Zašto bi Ricciardov odlazak u Renault mogao ispasti sjajna stvar za njega osobno, Renault i F1 općenito?

Zašto bi Ricciardov odlazak u Renault mogao ispasti sjajna stvar za njega osobno, Renault i F1 općenito?

Objavljeno: 08/08/2018 / Autor: Vozim HR /

Na prvi pogled prelazak iz Red Bulla u Renault izgleda kao tipični primjer „s konja na magarca“, no u svijetu F1 ništa nije crno-bijelo.

„Yellow lorry slow, nowhere to go. But oh, that magic feeling – nowhere to go…“  Možda Daniju Ricciardu baš i nije poznat opus Beatlesa, ali stih iz „You never give me your money“ najbolje opisuje njegovu situaciju – žuti kamion (Renault) možda i je trenutačno spor, ali on doslovce nema drugog izbora. Duo iz Mercedesa je produžio ugovore, baš kao i Vettel, a kako stvari stoje u crvenom bolidu s brojem 7 će i dalje biti Kimi. U Ricciardovoj odluci je više logike nego panike; Verstappen već sad vrišti kako je Red Bullov motor već sad dvije utrke u zaostatku s evolucijom u odnosu na Renault F1 Team, a ratne sjekire lete u rafalnim slijedovima između plemena Žutih i plemena Crvenih Bikova koji baš i ne sjede.

Ricciardo je još oko VN Monaca rekao da ne želi u momčad koja mu neće pružiti mogućnost da se bori za naslov svjetskog prvaka, pa sve pomalo čudi njegov izbor za slijedeće dvije godine. No, uz već spomenuti lock-out u crvenom i srebrnom boksu i jasno favoriziranje vrhunski (pre)plaćenog Verstappena u Red Bullu, koju je drugu opciju imao? Ima 29 godina, isto toliko podija osvojenih za Red Bull i komplet od sedam najspektakularnijih pobjeda koje bi svaki svjetski prvak poželio u svojoj kolekciji. Ovo je za njega bila sezona dokazivanja i odradio je istu u najboljem mogućem stilu. Nakon njegovih maestralnih poteza i pobjede u Kneževini s cca 220 KS manjka u odnosu na ostale svi kritičari su utihnuli i počeli se pitati da li su se Horner i njegov Veliki šef kladili na krivog Bika?



Ukoliko se Renault F1 Team pokaže groznim izborom a Ricciardo novim Alonsom (po lošim izborima)2021.stiže novi Pravilnik…i moguće produljenje ugovora ili odlazak u Crvene ili Srebrne. 31 godina opet nije kraj svijeta, bolje da nabire kilometre u tvorničkoj momčadi F1 nego da poput Icemana ode u WRC u najboljim vozačkim godinama. U istoj dilemi je bio i Hamilton nakon McLarena, pa mu je rizik ispao i više nego isplativ. Renault nije za podcjenjivanje; dvanaest konstruktorskih i jedanaest vozačkih naslova prvaka to potvrđuju; samo Scuderia Ferrari ima više. Još nešto; za razliku od Red Bulla, Renault proizvodi automobile i ne postoji mogućnost slabljenja interesa u F1.

Drugi, vrlo izvjesan i bitan razlog odlaska u Renault je i dolazak Honde u Red Bull slijedeće sezone. F1 ipak nije MotoGP i put pred Hondom je još uvijek vrlo dug i vrlo okomit, bez obzira na to što mislim da se tragična epizoda iz (sivog/narančastog) Mclarena ne može ponoviti. Ukoliko se povuče paralela od 2016. do danas Renault pokazuje bolji napredak od Honde po svim mjerilima. Još jedna stvar – Max/Horner/Helmut  gube vrlo iskusnog  vozača koji RB-ove poznaje u dušu, a Renault s druge strane dobiva mnogo špijunskih informacija. One će vrlo dobro doći Daniju i iskusnom Hulku slijedeće sezone.

Jedva čekam prve zavoje VN Australije 2019.

Povratak na vrhpointer
Zatvori X