Pretraži
Zadnja istraživanja pokazuju da bi čak 77 posto europskih vozača u slučaju istih operativnih troškova prije odabralo električni automobil od onih na tradicionalni pogon, ali većina ipak ne želi samovozna vozila

Zadnja istraživanja pokazuju da bi čak 77 posto europskih vozača u slučaju istih operativnih troškova prije odabralo električni automobil od onih na tradicionalni pogon, ali većina ipak ne želi samovozna vozila

Objavljeno: 18/02/2018 / Autor: Zeljko / Foto: Pixabay

Nijemci, Španjolci, Šveđani i Poljaci najviše su privrženi motorima s unutarnjim izgaranjem, pokazali su najnoviji podaci Mazdina istraživanja nastalog u suradnji s tvrtkom za istraživanje Ipsos MORI.

Europski vozači, uz to, smatraju da spomenuti motori mogu i moraju proći kroz još poboljšanja te se i dalje se razvijati bez “strujnih” dodataka.


vožnja


Kao što je pokazalo istraživanje, vozači u najvećoj mjeri ne dijele stavove organizacija koje se bore protiv motora s unutarnjim izgaranjem. Naime, 31 posto vozača s vodećih europskih tržišta izjavilo je da se “nadaju da će, čak i kad se proširi tržište električnih automobila, i dalje biti dostupna dizelska vozila”.

Međutim, čak 77 posto ispitanika izjavilo je da bi u slučaju istih operativnih troškova električnih automobila i onih na tradicionalni pogon, prije odabralo električnu verziju. Doduše, taj trend nije se pokazao točnim u Italiji, gdje bi se 54 posto vozača i u tom slučaju odlučilo za automobile s motorima s unutarnjim izgaranjem.


ulica promet, Italija


Svega 33 posto vozača sa zanimanjem prati razvoj tehnologije autonomnih vozila, dok je u Francuskoj i Nizozemskoj svega 25 posto onih koji s oduševljenjem iščekuju dolazak samovoznih automobila na tržište.

Prema Mazdinom istraživanju, pokazalo se da ljudi žele nastaviti voziti automobile i u budućnosti. Vožnja im pruža osjećaj zadovoljstva i smatraju da bi se trebala prenijeti i na mlađe generacije.


Pogledaj galeriju

Navedeni podaci proistječu iz istraživanja koje je Ipsos MORI proveo na uzorku od 11 008 ispitanika sa 11 europskih tržišta, te je na svakom ispitano najmanje 1 000 osoba, u razdoblju između 7. i 22. rujna prošle godine.


Povratak na vrhpointer
Zatvori X