Pretraži
Rimac pomaže Audiju oko nasljednika R8 ? RS e-Tron stiže 2023.!

Rimac pomaže Audiju oko nasljednika R8 ? RS e-Tron stiže 2023.!

Objavljeno: 17/09/2019 / Autor: Petar Bondek / Rimac ima pune ruke posla, uz njegov vlastiti kapaju i oni sa strane...

Nije neka tajna da većina proizvođača voli vruće električne krumpire (uz nadoknadu) prepustiti Rimcu. Nakon Koenigsegga, Aston Martina i Porschea na Rimčevu listu je stigla i mala molbica iz Ingolstadta…

Nasljednik Audija R8 mora biti senzacionalan, pa zato njegova priprema traje nešto duže – zamjena V8 / V10 legende i Audijeve koke za zlatnim jajima u supersportskoj klasi je u finalnoj fazi! Još bolje, u kuloarima kruži priča da će biti zgotovljen najkasnije do 2024., uz bitnu pomoć – Rimca!

 

Audi je slijedeći, Bugatti čeka u redu…

Taj potez bi bio logičan, pošto je Porsche povećao udio u Rimčvoj tvrtki, a kad je već u talu s VW Grupom gospodin Rimac bi mogao razvijati el. sustave za Audi, Lamborghini i Bentley. Posla preko glave? Bolje to nego burza, u svakom slučaju…a postoji i najava suradnje sa samim Bugattijem!

 

Nasljednik R8-ice je dosada dobivao razna “radna” imena poput ” e-Tron GTR”, no vrlo je izvjesno da će nositi oznaku RS e-Tron. Trebao bi se proizvoditi u Bollinger Höfe tvornici blizu Heilbronna, rađaonice A6/A7/A8, no zbog opće zakrčenosti proizvodnih traka bi dobar dio slaganja mogao biti odrađen u Sv. Nedjelji.

Brutalni strujić će imati četiri elektromotora,  s ukupnih 700 kW/938 KS na raspolaganju, te oko 2,5 s do 100 km/h. Cijena ne bi trebala prelaziti 200.000 Eura, a RS e-Tron će biti quattro s hrpom aktivne aerodinamike (Active Aero Assembly – AAA) i najmanjim otporom zraka u supersportskoj klasi.

 

Ono za što će Rimac vjerojatno biti angažiran je uspješna transplatacija J1 platforme s Porschea Taycana, skupa s 95kWh baterijom, bežičnim punjenjem, alu-okvirom i autonomijom od cca 500 km. 

Led će slijedeće godine u Frankfurtu probiti e-Tron GT, a onda nam slijedi čekanje na nešto potpuno drugačije…

 

Pogledaj galeriju

 

 

Povratak na vrhpointer
Zatvori X