Pretraži
REVOLUCIJA na moru; COX-ov vanbrodski biturbo V8 dizelaš nudi 650 Nm okretnog momenta, 25% manju potrošnju i 300 KS na elisi!

REVOLUCIJA na moru; COX-ov vanbrodski biturbo V8 dizelaš nudi 650 Nm okretnog momenta, 25% manju potrošnju i 300 KS na elisi!

Objavljeno: 01/08/2019 / Autor: Petar Bondek / Foto: Newspress

300 KS iz vanbrodskog biturbo dizelaša? Izgleda da za sve postoji prvi put!

Sve oko ove “pente” zvuči nadrealno – biturbo potpomognutih osam cilindara, 338 KS na radilici, obujam od 4,4 l, 25% manja potrošnja, tri puta dulje trajanje…

Ovakvi veliki pomaci se ne događaju preko noći – dug proces stvaranja CXO300, beskrajna testiranja – britanska tvrtka je prošla sve etape mukotrpnog stvaranja potpuno novog proizvoda!

 

More – posljednji bastion dizelaša

Na kopnu su dizelaši dinosauri prisilno gurnuti u fazu izumiranja, no na moru gdje putnički cruiser dnevno ima emisiju CO2 kao milijun automobila – dizel je još uvijek prihvatljiv.

Za razliku od navedenih XXL ubojica pomorske flore i faune koji sagorijevaju mazut ( samo 2016. se pred Dubrovnikom usidrilo 529 komada!)  CXO 300 common rail dizelaš zadovoljava emisijske norme EPA 3, IMO 2 i RCD 2.

 

Dizajniran je vrlo atraktivno, dolazi u dvije najelegantnije boje (crnoj i srebrnoj) i nudi znatno bolju ekonomičnost od benzinske konkurencije – 25% nije mala stvar – pogotovo kad vam brodica troši nekoliko stotina litara – NA SAT!

 

Da, brodovi (svih veličina i vrsta) nikad nisu bili jeftini hobi/sredstva za rad, tako da je svaka ušteda na njima i više nego dobrodošla – pa čak i u obliku V8 biturbo dizelaša! Uostalom, zvuče TAKO dobro! Znatno bolje od mariniziranog 200D s 44 kW iz 1977., u svakom slučaju!

 

Pogledaj galeriju

Povratak na vrhpointer
Zatvori X