Pretraži
Pronašli smo Hondu koja uopće ne sliči na sebe.  Honda Valkyrie Kentucky style

Pronašli smo Hondu koja uopće ne sliči na sebe. Honda Valkyrie Kentucky style

Objavljeno: 14/12/2018 / Autor: Petar Bondek / Foto: Craig Schneider / Kitestring Visuals

Kentucky je poznat po Derbyju, Nickyju Haydenu, prženoj piletini, bluegrassu i bourbonu, samim dobrim stvarima. Navodno konji koji izgube na Derbyju završe kao specijal u KFC-u, ali domaći tvrde da su to samo glasine iz Tennesseeja.

Umalo zaboravih – tu i tamo u Kentuckyju prerađuju motocikle. Postoje određeni motocikli koji su kao stvoreni za obrade, pogotovo kod shopova koji tek počinju s poslom – BMW R serije, manje – više bilo koji Ducati, Kawasaki Z su klasici.

Lišena kroma i ostalih nepotrebnih gluposti, hrga metala odjednom izgleda opako i robocopovski

Ukoliko postoji klasa motocikala koja je skoro pa nemoguća za bilo kakav oblik obrade onda su to definitivno cruiseri. Robusnost, masivnost, nezgodne cjeline – sve to čini tuning tih metalnih hrgi Nemogućom misijom.

Naš frend Scott Halbleib iz H Garage iz Kentuckyja je isprva odbio obradu Honde Valkyrie, smatrajući je klasičnim primjerom ove druge kategorije, no zima je bila duga…Iako izgleda da na originalnoj gromadi treba mijenjati manje – više sve, Scott je zadržao ogromni 6c motor obujma 1,832 ccm iz Gold Winga, te je dobio slobodne ruke od strane budućeg/sadašnjeg vlasnika.

Cilj; ogoliti čudovište, pokazati mu kosti i sve to dotjerati u pomalo industrijskom dizajnu. Da, ova Honda je morala ispasti streetfighter uvijek spreman za odlazak u kazalište u najboljem Armaniju iz outleta. Zadržan je okvir, tank, ovjes i kotači.



Novouređeni prednji dio s novim digitalnim cockpitom, LED svjetla sprijeda i straga, novi volan, Borla cijevi ispuha..da, pomalo izgleda kao motocikl kojeg u slobodno vrijeme voze Judge Dredd ili Robocop, u vrlo distopijskom okružju.

Pogotovo vesele bočno montirani hladnjaci u VTR stilu! Ipak je znatno manje robusan od Dreddovog službenog Lawmastera a i Robijevog widebody ZX-10 R-a, no definitivno mu ne nedostaje sredstava za zastrašivanje – Hondin 6c motor nudi 86 kW/118 KS pri 5.500 o/min, ali i fantastičnih 167 Nm okretnog momenta, već na 4.000 o/min, što znači da ga možete voziti u četvrtoj cijeli dan.

Punašnih 340 kg malo kvari jednadžbu, ali bar ima vrlo nisko težište. Da, baš poput Vašeg frenda koji tvrdi da ima „teške kosti“, iako jede kao izbirljivi miš u radnom logoru. Sve u svemu, hvale vrijedan pothvat




 

Pogledaj galeriju

HONDA VALKYRIE BY H GARAGE

Povratak na vrhpointer
Zatvori X