Pretraži
Pogledajte ovu Outlaw 356-icu inspiriranu Porscheovim Le Mans legendama

Pogledajte ovu Outlaw 356-icu inspiriranu Porscheovim Le Mans legendama

Objavljeno: 12/06/2019 / Autor: Petar Bondek / Photo: Emory Motorsports, DREW PHILLIPS

Nije neka tajna da je Emory Motorsports uz Singer najozbiljniji i najinventivniji tuner zrakom hlađenih Porschea. Nedavno su uspjeli ugurati pogon na sve kotače u 356 -icu, no sad su otišli još dalje – sve do Le Mansa!

Budimo iskreni, ovo je najluđi 356 ikad obrađen. Doslovce nema konkurenciju, ni vizualno ni što se tiče performansi – Rod Emory i njegovi specijalci su iz 356B T5 coupea iz 1960. s trulim podvozjem i zdravim krovom stvorili Darth Vadera među Porscheima – u suradnji s legendom zvanom MOMO. Ta suradnja je morala proizvesti nešto posebno, zar ne?

 

Nije lako biti Outlaw

Ideja je stvorena prije sedam godina, u samu realizaciju se krenulo prije četiri – zašto toliko mnogo vremena? Zato jer su inspiracija za ovaj projekt 935-ice iz 1970-ih, a Rod je htio zadržati Emory 356 Outlaw styling.

Spojiti te dvije legende je na prvi pogled nemoguća misija, no Rod Emory je ispao pravi Ethan Hunt – njegov frend  Greg Macey je idejnu skicu stavio na Instač, reagirao je Momo i dogovorena je suradnja!

Pošto je Emory Motorsports nedavno uspio složiti spomenuti 356 C4S s pogonom na sve kotače imali su uvid u tehnološki vremenski skok u budućnost od 35 g., koliko dijeli 356 -icu i 935 -icu vjerojatno najuspješnije sportske modele svog vremena.

Emoryjevi udarači aluminijskih ploha su odradili sjajan posao – odvojivi prednji i stražnji dio su djelo njihovih preša i čekića – uključujući i predivne lukove oko kotača koji smanjuju turbulencije zraka.

Podvozje je hibridno – 356/964, s nešto povećanim međuosovinskim razmakom, a u stražnji dio je montirana zvijezda cijele priče – Emory-Rothsport twin-turbo Outlaw-4 bokser s nevjerojatnih 393 KS – na samo 884 kg ukupne težine ovog nabildanog malca.

Motor je baziran na Porschevom 3,6 l motoru iz 1990.-ih, uz RSR -ima inspiriran twin-turbo sustav s dvije Garrett GT28R turbine. Baš kao na 935, postoji velika ručica na konzoli za regulaciju boosta…gadget godine!

Kočnice su posuđene s 964 (plus Coleman Racing rotori) , baš kao i sustav upravljanja bez serva, a Pirelli P Zero gume se nalaze na unikatnim  MOMO Heritage kotačima s centralnom maticom, MOMO je zaslužan i za  911 RSR Prototipo volan s naizgled second hand lookom, baš ako i ručica mjenjača, kao identična onoj na 917.

Potpuni racing ugođaj naglašavaju replice RSR sjedala s MOMO logom i trkaćim pojasevima u pet točaka, plus predivne Tilton/MOMO pedale. Da bi sve bilo u stilu, dodan je i Emoryjev zaštitni kavez, ipak je ovom Le Mansom pokrenuta priča!

Vjerojatno najbolji podsjetnik na dominantne Porschee 1970-ih je stakloplastika boje jantara, tako odmah spojiva s 917 i 935, a za bolju zvučnu izolaciju je korištena gumirana Hardura, nautički materijal također poznat iz Porscheovih GT-a.

Ima li bolje najave za Najveću utrku na Svijetu na Le Sartheu? Teško!

Pogledaj galeriju

Povratak na vrhpointer
Zatvori X