Pretraži
Otvorena je Knjiga narudžbi za Nissan GT-R50 ; Vaša uplata od 990.000 € još nije proknjižena ?

Otvorena je Knjiga narudžbi za Nissan GT-R50 ; Vaša uplata od 990.000 € još nije proknjižena ?

Objavljeno: 07/12/2018 / Autor: Petar Bondek / Foto: Nissan Newsroom

Nissan GT-R50 : OK, vjerojatno Vam je jasno da je ograničena serija od 50 komada rasprodana još oko Goodwooda, no preprodavači će zaraditi opake bonuse i uživati na ekskluzivnim krstarenjima zbog Vaše neodlučnosti.

Ono što je dobro je potvrda da će ručno rađeni GT-R50 by Italdesign biti točno onakav kakav je bio u Goodwoodu, Spa – Francorchamps ili Laguna Seci. Osobno bi zabranio bilo koju boju osim originalne sive s zlatnim akcentima, no kad već uplatite 990.000 € (prije poreza) podrazumijeva se da boju i akcente birate Vi.

Detalje provjerite na http://www.gt-r50.nissan/ da možda doma već nemate vozilo sličnih karakteristika! Ovaj GT-R50 je simbol, tj. nekoliko simbola na jednom setu kotača, kao prvo zlatne obljetnice jednog od najdugoročnijih (superuspješnih) sportskih automobila uz Porsche 911, koji je vjerovali ili ne od GT-R-a stariji samo pet godina!



Kao drugo GT-R je tehnološki tour de Force koji je u ovom slučaju sjajno dotjeran po visokoj talijanskoj modi, bez gubitka tipičnih obilježlja – dva para okruglih stražnjih svjetala, linija krova, prednji dio – sve to je prepoznatljivo sa susjednog brda, no ono što je vozaču najbitnije je naravno – interijer.

Trenutačno je to najveća boljka aktualnog GT-R-a, no u rukama Italdesigna je ta sredina postala potpuno vozački koncentrirana, uz obilje karbona, alcantare, racing display i predivan karbonski volan. Što se tiče financija, postoji staro pravilo – ako morate pitati koliko košta, vjerojatno si ga ne možete priuštiti.

Jedno je sigurno – cijena mu nikada neće pasti, a velika prednost kolekcionarskih automobila je da ih (za razliku od Chagala, Picassa ili Renoira) ponekad možete provozati. Kad smo već kod brojke 50, treba je spomenuti i u drugom kontekstu – od svibnja 1969. je GT-R osvojio 50 pobjeda u periodu od 2 g. i 10 mjeseci, što je ostalo neponovljivo u povijesti japanskog utrkivanja.

To nije uspjelo ni 911 –ci – nigdje. Respekt! Da, kao i tada, jedini rival GT-R –u je i dalje – GT-R!




Pogledaj galeriju

Nissan GT-R50

Povratak na vrhpointer
Zatvori X