Pretraži
Obračun neprilagođenih : HPE-800 Escalade vs. Ferrari 488 GTB na 402 m

Obračun neprilagođenih : HPE-800 Escalade vs. Ferrari 488 GTB na 402 m

Objavljeno: 12/06/2019 / Autor: Petar Bondek / Photo: Hennessey Performance, Ferrari S.p.A.

Ovakvi obračun su sve češći – svaki tuner i proizvođač blendera na quattro route mora baciti una provocazione in direzione di Ferrari! Mamma mia!

Onaj americano Giovanni Hennessey se drznuo na istu pistu staviti grande SUV -Caddy Escalade i baciti una gara sa Ferrari 488 GTB!

 

Nema svete konjetine

U ratu i tuningu je sve dozvoljeno, reče jedan od pionira dopinga u konjičkim utrkama, a isto vrijedi i ovdje – uvijek se treba voditi onom sveameričkom “talk the talk, walk the walk”.

O kakvom sukobu govorimo? Ferrari 488 GTB više nije najaktualniji, no SF90 Stradale još nije napustio Fiorano, pa sve štima. Uostalom, njegovih 670 KS i 3,0 s do 100 km/h bi trebalo jamčiti prolaz na 402m? Ili..?

Caddy Escalade u svojoj netuniranoj verziji suh do kosti teži Europljaninu neshvatljivih 3.400 kg. To znači da je taj LSUV koji zaklanja Sunce teži od Ferrarija za ravno jedan Mercedes-Benz 450 SEL iz 1977. Da, to je nekadašnja S-klasa…

 

Eskalacija sukoba – neminovna!

No kad je o HPE-800 Eskaladi riječ, stvari dodatno eskaliraju – jer Caddyjeva RWHP (snaga na stražnjim kotačima) iznosi 742 KS! Urlanje 416 CID (6,8 l) motora i vidljiv potisak od čak 1.100 Nm plaše na prvi pokret, dapače izgleda da je ovaj HPE-800 sposoban promijeniti smjer rotacije Zemlje pri divljem startu…

HPE-800 Escalade na 402 m ubrzava za monstruoznih 11,7 s, no ipak se fighta protiv divlje konjice iz Maranella, koja za samo 8,6 s ubrzava do 200 km/h. Bez obzira na ishod utrke vidljiva je globalna potreba za dosad nezamislivo snažnim automobilima svih klasa. Trebamo li to slaviti kao oproštaljku za benzince ili postati pomalo zabrinuti? o tome ćemo sutra, sada uživajte u V8-icama koje dijeli Atlantik – i filozofija.



 

Povratak na vrhpointer
Zatvori X