Pretraži
NOVI PORSCHE TAYCAN ispred vozača i suvozača ima čak četiri digitalna zaslona. Malo su pretjerali ili ?

NOVI PORSCHE TAYCAN ispred vozača i suvozača ima čak četiri digitalna zaslona. Malo su pretjerali ili ?

Objavljeno: 25/08/2019 / Autor: Vozim HR / Foto: Porsche

Novi Porsche Taycan : Porsche je sada i službeno objavio slike unutrašnjosti svog novog potpuno električnog modela Taycana koji će svjetsku premijeru imati na salonu u Frankfurtu početkom rujna. Iako smo slike već prije viđali na kapaljku sada je i obicijalno vidljiv smjer koji će se u budućnosti provlačiti i kroz ostatak Porsche game

Novi Porsche Taycan : Digitalna revolucija ili pretjerivanje ? Prosudite sami

Sve je na dodir, nešto u obliku prekidača možete naći samo na vratima (valjda je to kvaka za otvaranje) i nešto malo na volanu (još nisu skužili kako i žmigavac “digitalizirati).



S druge strane, na kontrolnoj ploči nalaze se čak četiri zaslona! Ispred vozača je 16,8-inčni digitalni kokpit, u sredini 10,9-inčni zaslon , zatim dodatni zaslon na kojem se upravlja funkcijama klime i sjedalima te na kraju poseban zaslon za suvozača koji je još veći od onog u sredini. Ovaj zadnji (koji ćše se dobijati uz nadoplatu) bi trebao omogućiti suvozaču da jasno vidi i mijenja postavke, glazbu, gleda filmove i slično bez ometanja vozača. i sl. bez ometanja vozača.

Od ostalih stvari o Taycanu ono što svi mislimo da znamo je da je Porsche u ovaj automobil ugradio dva sinkrona elektromotora koji će u najsnažnijoj verziji razvijati 670 KS. Porsche je naime jako ponosan na ove elektromotore jer tvrde da su iznimno su maleni i lagani, a daju veliku snagu. Kako tvrde zavojnice su im izrađene od žica pravokutnog presjeka koje omogućavaju veću gustoću namotaja u istom volumenu.

U ponudi će biti “osnovni” model, čija bi početna cijena trebala iznositi 85.000 dolara, te će razvijati oko 402 KS. Srednji model će povećati snagu do 536 KS, dok će najjača verzija doći u paketu s čak 670 KS. Postoji mogućnost da se u nekom trenutku liniji doda i jeftinija varijanta s pogonom na stražnje kotače, ali za sada to nije prioritet.

Najbrži od ova tri modela će do stotke moći doći za otprilike 3,5 sekundi, prije nego dosegne maksimalnu brzinu od 250 km/h

Što se autnomije tiče, Porscheovci tvrde da će probiti brojku od 500 km (navodno realne vožnje) s jednim punjenjem, za što će biti zadužene litij-ionske baterije. Tehnički podaci otkrivaju da bi iste trebale imati energetsku gustoću od oko 270 Wh/kg. Baterijski bi sustav Taycana trebao raditi na 800 Volti, omogućavajući brzo punjenje  pri širokom rasponu temperatura.

Punjačem od 350 kW ovaj automobil bi se trebao napuniti  do 80 posto u svega 20 minuta što bi trebalo biti dovoljno za 400-tinjak kilometara vožnje.

 

Novi Porsche Taycan

Povratak na vrhpointer
Zatvori X