Pretraži
Naklon Tamburiniju; Carl Fogarty će predstaviti slavljenički Ducati Panigale V4 25° Anniversario 916 !

Naklon Tamburiniju; Carl Fogarty će predstaviti slavljenički Ducati Panigale V4 25° Anniversario 916 !

Objavljeno: 10/07/2019 / Autor: Petar Bondek / Photo: Media Ducati

Ducati Panigale V4 25° Anniversario 916 : Massimo Tamburini je bio genij svoje vrste, baš kao i Carl Fogarty – ta dvojica su najzaslužnija za popularnost Ducatija 916!12. srpnja u Pebble Beachu će Ducati obilježiti 25 proteklih godina od predstavljanja najbitnijeg modela u svojoj povijesti – 916! Hommage model će se zvati Panigale V4 25° Anniversario 916, a bit će limitiran na 500 komada. Ono što znamo je da će ga predstaviti Carl Fogarty, poznatiji kao “Foggy”, četverostruki SBK prvak, koji je sve naslove osvojio na Ducatiju…

 

Tamburini i Honda

Ducati Panigale V4 25° Anniversario 916 . U čemu je zapravo šarm Ducatija 916?

Nemam pojma, no ta tanka silueta koja je pružala minimalnu zaštitu od zraka je zapravo plagijat dvije Honde! OK, nemojte bacati šalicu od kave u ekran ukoliko ste ducatista (baš poput mene), no činjenica je da stražnji dio Ducatija još nije bio finaliziran kada je Honda izbacila izbacila NR750 1992.- (prvi puta viđenu još na 8 sati Suzuke 1990 gdje je služila kao prijevoz za suce), sa mono-vilicom i dvije ispušne cijevi ispod sjedala – najbitnijim vizualnim poslasticama Ducatija 916!

Da, Honda je imala gotov motocikl budućnosti s ovalnim klipovima i stražnjom vilicom naslijeđenom od RC30 dvije godine prije predstavljanja 916-ce! Najbolje od svega, Massimo Veliki nikad nije skrivao da je te ideje pokupio izravno od Honde. Vrlo netalijanski, ali ono što je bilo vrlo talijanski je bila kompaktnost L2 brundala i minimalizam u projektiranju.

Sve-od samog tradicionalnog cjevastog CrMo okvira do oklopa koji je bio skoro identičan onom na (od Tamburinija obnovljenoj) Cagivi Mito 125 je bilo proslava minimalizma.

Potpuna suprotnost kompliciranoj Hondi (slobodno je pogledajte u salonu na Kovinskoj) je 90-ih ispao materijal za duplerice, poput Countacha 10 g prije, no za razliku od Lamba ovjenčao se sportskom slavom – Foggy 1994., 1995. i 1998 s 916, Corser 1996., pa opet Foggy 1996. s 996, Bayliss s 996R-om 2001., Hodgson i Toseland s Treblancheovim 999, pa opet Bayliss s 999 F06 i 1098R – ništa od toga se ne bi dogodilo bez baznog 916.

 

Pogledaj galeriju

Ducati Panigale V4 25° Anniversario 916

Povratak na vrhpointer
Zatvori X