Pretraži
Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+ ; najbrži serijski quattroporte na Nürburgringu

Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+ ; najbrži serijski quattroporte na Nürburgringu

Objavljeno: 18/11/2018 / Autor: Petar Bondek / Foto : Photo: Media Daimler

Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+ je postao najbrža četverovratna limuzina na Nordschleife! AMG-ov razvojni inženjer Demian Schaffert je provozao mat crni GT 63 po Zelenom paklu za 7:25:41 min. Znatno mu je pomogla serijska oprema koja uključuje potpuno varijabilni AMG Performance 4MATIC+pogon na sve kotače, aktivno upravljanje stražnjom osovinom  i AMG DYNAMICS program agilnosti.


Dovoljno je zastrašujuć i bez te razbijačke mat crne boje


Vrlo bitno je napomenuti i opcijske Michelin Pilot Sport Cup2 gume koje su ovom otežem sprinteru pružile optimalni grip. Mercedes ga zove „četverovratnim coupéom“, no u srcima nas purista takav konfliktni pojam jednostavno nije ispravan, pa ga rado zamjenjujemo pojmom „nešto sportskija limuzina od 2.045 kg “sa 470 kW/639 KS i dumperskim okretnim momentom od 900 Nm između 2.500 – 4.500 o/min. Navedene kilice ga ne sprječavaju da uz pomoć AMG SPEEDSHIFT MCT 9G mjenjača za 3,2 s ubrza do 100 km/h i ostvari maksimum od 315 km/h, što je podosta za sportskiju limuzinu.



BRING THE NOISE! Biturbo V8 obujma četiri litre srećom nije sramežljiv s decibelima


Biturbo V8 s direktnim ubrizgavanjem i obujmom od četiri litre je stvarno čudovišan, a 21 colne felge samo pojačavaju taj dojam. Koga zanima emisija CO2 i prosječna potrošnja u ovoj priči? Baš nikoga, ovaj bombarder je stvoren za adrenalinsku zabavu u Hugo Boss kompletu, a ako vas zbog toga probada oko ekološki savjesnog srca, bolje razmislite kako kravicama ugraditi katalizatore i spasiti europski ozonski omotač. Što uopće znači vrijeme ovog crnog poslovnog vlaka? Činjenicu da je na Ringu brži od Porschea 911 Turbo S (991), i ništa više. Stigla su neka čudna vremena, ne čini Vam se?



 

Pogledaj galeriju

Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+

Povratak na vrhpointer
Zatvori X