Pretraži
Mediji su se dosta raspisali da Tesla štedi čak i na toalet papairu kako bi kompanija opstala.

Mediji su se dosta raspisali da Tesla štedi čak i na toalet papairu kako bi kompanija opstala.

Objavljeno: 29/05/2019 / Autor: Mihael / Foto: commons.wikimedia.org

Uredski materijal i toaletni papir postali su svojevrstan luksuz kod najpoznatijeg američkog proizvođača električnih automobila. Nakon objavljivanja deficita u visini od 700 milijuna dolara za prošli kvartal, Tesla i njezin prvi čovjek, Elon Musk, su pribjegli radikalnim mjerama kako bi održali kompaniju u funkcionalnom stanju.

Musk je nekidan putem elektroničke pošte obavijestio sve svoje zaposlenike da je svaki tim unutar kompanije organiziran kako bi strogo pratio trošenje financijskih sredstava. Pod povećalom se nalaze svi troškovi koji nisu od ključne važnosti za funkcioniranje kompanije u smislu proizvodnje i prodaje automobila.

Glavni čovjek zadužen za financije u Tesli, Zach Kirkhorn je po nalogu Elona Muska zadužen za nadgledanje svih troškova i plaćanja dok će sam Musk provjeravati i osobno potpisivati svaku desetu stranicu dokumenata za plaćanje. Rezovi u troškovima pogađaju i zaposleničke plaće, nabavku dijelova, putne troškove za zaposlenike te najam opreme i prostora.


Tesla recesija

Tesla recesija

Tesla recesija


Pored ovoga, doslovna štednja na toalet papiru i uredskom materijalu djeluje pomalo neozbiljno, ali je situacija u Tesli očigledno jako ozbiljna. Zaposlenici navodno na posao nose toalet papir i ostale potrepštine iz svojih domova, kako bi osnovna higijena na radnom mjestu i dalje bila na potrebnoj razini.

Službeni mobiteli zaposlenika su također na udaru ekstremnih mjera štednje koje provodi Musk pa se tako ukidaju poslovne tarife na službenim mobitelima. Nije nam poznato jesu li službeni mobiteli i dalje obavezni za zaposlenike kojima poslodavac ne plaća potrebnu uslugu telekom operatera.

Ključna djelatnost Tesle, proizvodnja i prodaja automobila, navodno pati na području završne pripreme automobila za kupce. Porastom volumena proizvodnje, Tesla se našla u nezgodnoj situaciji jer im nema tko urediti i oprati nove automobile kako bi blistavi dočekali svoje nove vlasnike.

U ovom kontekstu stiže nam još jedna bizarna informacija, a to je da određen broj zaposlenika vozi automobile svojim kućama, kako bi ih tamo u svoje slobodno vrijeme i o svom trošku ušminkali i pripremili za prodaju i isporuku budućim vlasnicima. Bizarnost situacije otvara i potencijalno pitanje – „Jesu li time što se novi automobili voze izan kruga tvornice povrijeđena prava kupaca čiji automobili zbrajaju kilometre i prije kupnje?“


Pogledaj galeriju


Tesla recesija

Povratak na vrhpointer
Zatvori X