Pretraži
Lamborghini Sián – najava nove V12-ice uz munjevitu hibridnu tehnologiju i 819 KS!

Lamborghini Sián – najava nove V12-ice uz munjevitu hibridnu tehnologiju i 819 KS!

Objavljeno: 04/09/2019 / Autor: Petar Bondek / Photo: Lulop.com, Crafted by Lean

Lamborghini Sián : Ovo je automobilska verzija Elvisa iz Las Vegas faze; pun je šljokica, ima nekoliko desetaka kilograma viška, no ima letačko odijelo i zvuči fantastično kao i uvijek!

Eto, nakon Ferrarija je i Lambo skrenuo na hibridni kolosijek! Limitirana edicija je sve češće pojam vezan uz Lamborghini, koji lagano prati Pagani i Bugatti na tom polju. Što je točno pred nama? Iskreno, s tom bojom i tim felgama bi kupio i prekucanu Lanciu Deltu HF Integrale iz pete ruke, no što nudi ovaj raskalašeni Lambo?

Lamborghini Sián

Sián (munja na bolonjskom dijalektu), vjerojatno ne označava profil targetiranih kupaca, već bljesak nove tehnologije i uobičajenog neubičajenog lambo heksagonski orijentiranog dizajna. Veliki broj 63 označava godinu početka proizvodnje prvog Lamborghinija, no ovaj nema veze s tradicijom i copy&pasta navikama današnjih proizvođača. Da, Stefano Domenicali je naveo da je ovo najava nove ere, uz elektrifikaciju i otkrivanje NOVOG V12 motora. Da, izgleda da bik s 12 rogova ipak ne ide u mesnicu…

 

Lamborghini Sián : Što je tako revolucionarno kod ovog Rogonje?

Jednom rječju – superkapacitator! 48 V e-motor koji isporučuje dodatne 34 KS je uklopljen direktno u mjenjač, radi instantne reakcije. Ovo je prvi puta da niskovoltni hibrid ima direktnu vezu između e-motora i kotača. E-motor također odrađuje prljave poslove poput parkiranja i vožnje unatrag!

Lamborghini Sián

Akumulacija energije je polje gdje se u ovom slučaju primjenjuje pojam “PRVI NA SVIJETU”, jer Lambo umjesto litij-ionske baterije koristi superkapacitator. Zašto je super? Jer pohranjuje deset puta više energije od baterije. Nudi tri puta više snage od baterije iste kilaže i tri je puta lakši od baterije koja nudi identičnu snagu. Tutta forza! Smješten u pregradi između kokpita i motora nudi sjajno težište, a skupa sa električnim sustavom teži samo 34 kg. Prednost leži u tome što (za razliku od baterije) se SK  napuni 100 % sa svakim kočenjem. Koristi se od nule, a E-motor se gasi pri 130 km/h…

Lamborghini Sián

Sam V12 razvija 577 kW/ 785 KS s novim titanskim usisnim ventilima, no kad se doda 34 KS iz spomenutog sustava, Siánpumpa  602 kW / 819 KS uz prepoznatljiv stampedo decibela iz heksagonalnih ispušnih cijevi. maksimalac? Preko 350 km/h, ali nakon Chirona “SuperSporta/Longtaila” je to manje važno.

 

Lamborghini Sián je (što se ubrzanja tiče) najbrži Lambo svih vremena – do 100 km/h ubrzava ispod 2,8s !

A sad tužne vijesti – svih predviđenih 63 komada je unaprijed nestalo – kao da košta poput lizalice. I to se događa u današnjem svijetu s problematičnom ekonomijom…

 

Pogledaj galeriju

Lamborghini Sián

Povratak na vrhpointer
Zatvori X