in

Kako li samo brzo odrastaju: Od briljantnog malog coupea, Ford Puma je postala SUV

Ford Puma
Foto: Screenshot

Čekali smo neko vrijeme da nam Ford da pravi kompaktni SUV baziran na Fiesti. Do sada, jedina ponuda tvrtke na tržištu B-SUV-a (EcoSport) nije bila dovoljno dobra. Nova Ford Puma pogađa prave note i upravo je ono što biste očekivali od marke, spajajući praktičnost i pristupačnost u paket koji je dobar za vožnju.

Pumin izgled neće se svidjeti svima, ali samo nekoliko konkurenata može ga nadmašiti što se tiče prostora u prtljažniku i praktički nitko ne može zasjeniti Pumu što se tiče osjećaja iza volana. a razina opreme također je jaka. Međutim, za ovakvu gotovinu postoje jači i prostraniji konkurenti.

Ako se vratite u 1997. godinu, možda ćete se sjetiti da je Ford lansirao zabavan, mali coupe s prednjim pogonom na temelju tadašnje četvrte generacije Fieste. Dodao je malo prijeko potrebne poželjnosti svojoj liniji brenda. Bio je to pogodak – Ford Puma napokon je doživio procvat.

Sada se vratio naziv Puma, i to je izuzetno slična priča osim jednog vrlo važnog detalja – nova Ford Puma nije mali coupe, već mali SUV s pet vrata. Temelji se na trenutnoj, sedmoj generaciji Fieste superminija, koja dijeli šasiju i svoje motore dok ulazi na tržište koje je u trenu pretrpano izborom.

Glavni konkurenti su Renault Captur, Peugeot 2008, Škoda Kamiq i SEAT Arona, dok zgodna Mazda CX-30 i prostrani Volkswagen T-Cross nude dodatne mogućnosti kupcima koji razmišljaju o malom obiteljskom SUV-u. Alternative druge strane uključuju automobile kao što su lijepo dizajnirani Nissan Juke, zdepasti Jeep Renegade i retro Fiat 500 X.

Ponuda Pume nije baš tako ekspanzivna kao Fiesta, ali još uvijek postoji mnogo modela za odabir, a uskoro će biti dostupno još više opcija motora. Struktura ukrasa također je vrlo jednostavna, s četiri osnovne verzije: Titanium, ST-Line, ST-Line X i luksuzni ST-Line Vignale. Model Puma ST performansi nalazi se na vrhu raspona, a kupci mogu nadograditi na verzije ST Performance Pack ili ST Gold Edition.

Puma dolazi samo s pogonom na prednje kotače, a kupcima se nude tri opcije benzinskih motora. EcoBoost 125 koristi 1,0-litreni trocilindrični turbo motor od 123 KS koji se nalazi u Fiesti. Koristi 48-voltnu blagu hibridnu tehnologiju, postižući neznatno povećanje okretnog momenta u odnosu na prethodni nehibridni model, a također upravlja marginalnim smanjenjem emisije CO2 i povećanjem uštede goriva. Druga opcija je još jedan 1,0-litreni trocilindrični benzinac s turbopunjačem s istim blagim hibridnim sustavom, ali snaga je povećana na 153 KS.

Za entuzijaste performansi, Puma ST nedvojbeno je najbolji kompaktni SUV u prodaji. Pokreće se s 1,5-litrenim motorom Fieste ST s ukupno 197 KS. Ručni mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa dolazi kao standard, s opcijskim automatskim mjenjačem sa sedam stupnjeva prijenosa. Ako želite verziju od 153 KS s automatskim mjenjačem, morat ćete uzeti vrhunsku opremu ST-Line Vignale.

Članak objavio Luka Petkovic

nova Škoda Octavia

Nova Škoda Octavia: Kvalitetna i obiteljska

Mercedes

Potencijalni odlazak Hamiltona vraća Finca u Mercedes?