Pretraži
Iz Porschea se žale da više nitko ne želi klasičnu benzinsku Panameru. Naime, njihov hibridni model je toliko popularan da se proizvođači baterija muče kako zadovoljiti potražnju

Iz Porschea se žale da više nitko ne želi klasičnu benzinsku Panameru. Naime, njihov hibridni model je toliko popularan da se proizvođači baterija muče kako zadovoljiti potražnju

Objavljeno: 28/12/2017 / Autor: Vozim HR / Foto: Porsche

Dobavljači baterija se muče kako bi zadovoljili potražnju za Porsche Panamera hibridnom limuzinom, izjavio je proizvođač sportskih automobila, pokazujući da se odluka roditeljskog Volkswagena da se prebaci na čišća vozila, možda isplatila, ali i ukazala na izazove na koje su usput naišli.


Porsche Panamera hibrid


“U ovom trenutku još možemo zadovoljiti potražnju kupaca. No, postoje ograničenja jer smo ovisni o kapacitetima proizvođača baterija”, rekao je Rupp, dodavši da je ove godine izgrađeno oko 8000 Panamera hibrida.

Nakon Dieselgate skandala 2015. godine, Volkswagen je najavio veliku investiciju u električna i samovozna vozila, nadajući se da će se potražnja za njima povećati. Uspjeh njihove strategije je postao utoliko važniji jer su na snagu stupile nove europske regulacije koje kažnjavaju proizvođače automobila koji ne ograničavaju emisiju CO2.


Porsche Panamera hibrid


Porscheov “kolega” Audi je prošli tjedan izjavio da bi se mogao suočiti s novčanim kaznama u iznosu od milijardu eura, ako emisija njihove prosječne flote premaši ograničenja EU-a za samo 11 grama po kilometru.

Porsche, ključni “igrač” kad je u pitanju Volkswagenov profit, troši oko milijardu eura na svoj prvi potpuno električni model nazvan Mission E te razmišlja o potpuno električnoj verziji najprodavanijeg Macan SUV-a, kako bi pomogao u smanjivanju CO2 u cijeloj floti, koja uključuje i velike zagađivače poput Cayennea i 911 Turbo verziju.


Porsche Cayenne


Proizvodnja potpuno električnog vozila u Leipzigu, gdje više od 4000 zaposlenika proizvodi Panamera i Macan modele, kao i karoserije za Volkswagenov ultra luksuzni brend Bentley, zahtijevat će multimilijunska ulaganja, istaknuo je Rupp.

“Šansa za proizvodnju potpuno električnog Porschea u Leipzigu je vrlo dobra”, nastavio je Rupp, predviđajući da bi se ova odluka mogla donijeti u prvoj polovici 2018. godine.


Pogledaj galeriju

No, Porsche se muči sa zapošljavanjem mehatroničkih inženjera, stručnjaka za softver i mehaničara, a budući da se svi proizvođači automobila utrkuju tko će prije u ponudi imati visoku tehnologiju i automatizirane vozačke sustave, u cijeloj industriji je velika potražnja za ovakvim specijalistima.

“Sve je teže pronaći prave stručnjake”, rekao je Rupp, zbog čega Porsche radi na tome da poboljša znanje i vještine postojećeg osoblja u novom centru za obuku u Leipzigu.


Povratak na vrhpointer
Zatvori X