Pretraži
G-Power BMW M5 – skromni Bavarac sa simboličnih 800 KS

G-Power BMW M5 – skromni Bavarac sa simboličnih 800 KS

Objavljeno: 15/11/2018 / Autor: Mihael /

Ono što je Brabus za Mercedes-Benz, to je G-Power za BMW, iako manje formalno i manje ekskluzivno. Sa ukupno snagom od 800 KS i okretnim momentom od 980 Nm, dobro je da M5 generacije F90 već tvornički ima pogon na sve kotače jer u suprotnom stražnje gume ne bi dočekale jutarnju rosu sljedećeg dana.

Ekipa iz tunerske kuće G-Power pozabavila se i softverom ali još važnije i hardverom koji zajedno omogućuju astronomski visku razinu snage i okretnog momenta. Iz standardnog 4.4-litrenog motora G-Power je uspio izvući već spomenutih 800 KS, no da stvar bude tipično njemačka, na dinamometru za mjerenje snage automobila, G-Power M5 je izbacio malo drugačije brojke.

Ne, naravno da nije muljaža, G-Power bez greške isporučuje obećano, štoviše uz njega dobijete i jednog Fiću gratis. Dobro ne Fiću, ali broj konjskih snaga koliko standardno možemo naći u Fići. Na mjerenju snage i okretnog momenta, G-Power M5 pokazao je sljedeće rezultate – maksimalna snaga izmjerena je na 828 KS, a okretni moment se podignuo na kamionskih 1017 Nm.


G-Power M5 800KS

G-Power M5 800KS


Sve to omogućeno je zahvaljujući novom turbu te povećanom i optimiziranom usisu. G-Power je dobio i ispušni sustav od titana. Uz ovu ekstremnu izvedbu trećeg stupnja BMW sa G-Power preradom nudi i opciju prvog i drugog stupnja isporuke snage. Ovdje iako su brojke malo skromnije ne zaboravimo da se ovdje radi o nabrijavanju već prilično dobro tvornički iskorištenog V8 motora zapremine 4.4-litre.

Prvi stupanj donosi samo 700 KS uz 750 Nm dok drugi stupanj nabrijanosti po G-Power standardima donosi 750 KS i 840 Nm okrenog momenta. Ova tri stupnja su relativno jednostavno izmjenjiva ukoliko ste spretni sa elektronikom jer se radi samo o mapiranju centralne kontrolne jedinice motora.


Pogledaj galeriju


G-Power M5 800KS

Povratak na vrhpointer
Zatvori X