Pretraži
Dizel najčišći do sada. VW donosi 80% manje štetnih plinova u novim dizelašima u Golfu osme generacije

Dizel najčišći do sada. VW donosi 80% manje štetnih plinova u novim dizelašima u Golfu osme generacije

Objavljeno: 06/09/2019 / Autor: Mihael / Foto: Volkswagen

Počevši od 2018. godine, Volkswagen u svim svojim dizelašima koristi SCR tehnologiju (selektivna katalitička redukcija). Njena svrha je da se smanji emisija štetnih NOx plinova. Sada, uz nadolazeću osmu generaciju legendarnog Golfa, Volkswagen će koristiti i novu unaprijeđenu verziju SCR sustava.

Novi SCR sustav će koristiti tzv. „twin dosing“ tehnologiju koja omogućuje dodavanje AdBlue otopine prije dva serijski postavljena SCR katalizatora. Sustav je već u funkciji u novom Passatu 2.0 TDI Evo sa 150 KS. On već podliježe budućem Euro 6d standardu za emisiju štetnih plinova.

Nakon za Volkswagen burne 2015. godine i Dieselgate afere o lažiranju mjerenja štetnih plinova, proizvođač iz Wolfsburga je pod budnim povećalom javnosti na globalnoj razini a osobito u Sjedinjenim Američkim Državama gdje je cijela afera i otkrivena.


VW twin dosing SCR

VW twin dosing SCR

VW twin dosing SCR


Sukladno tome, od Volkswagena se očekuje ekstremna transparentnost u svemu vezano za dizelska goriva a najveći svjetski proizvođač automobila , osobito onih s dizelskim motorima od izbijanja afere pokušava svim silama osvjetlati svoj obraz, što kroz brojne isprike, nagodbe i skupe odštete pa sve do ulaganja u nove tehnologije za pogon automobila.

 

Svjedočimo neumoljivom porastu električne energije ga pogonskog goriva u autoindustriji ali najveći svjetski proizvođač dizelaša i dalje ne odustaje od „đavoljeg“ goriva, samo da se ovaj puta ostavi đavoljeg posla i sve točno i transparentno izmjeri. Možda je ovo i posljednji juriš Volkswagena u bitku koja je na sreću ili na žalost, ovisno o promatraču osuđena na propast jer motori s unutarnjim izgaranjem a osobito dizelaši nemaju svjetlu budućnost na dulje staze.

 

Glavna prednost novog SCR twin dosing sustava jest znatno manja emisija štetnih plinova. Konkretno radi se o čak 80% manje NOx plinova u odnosu na prethodnu generaciju SCR tehnologije bez twin dosinga. Sustva će osim na dosadašnjim 2.0 TDI motorima biti dostupan i na slabijem 1.6 turbodizelašu.


Pogledaj galeriju


VW twin dosing SCR

Povratak na vrhpointer
Zatvori X