Pretraži
Boxer Blues Brothers; – “Old School” Porsche 718 -ice garantirano podižu adrenalin s atmosferskih 420 KS!!

Boxer Blues Brothers; – “Old School” Porsche 718 -ice garantirano podižu adrenalin s atmosferskih 420 KS!!

Objavljeno: 19/06/2019 / Autor: Petar Bondek / Photo: Porsche AG

Porsche 718 :Stiglo je ljeto; nose se žarke boje, prozračnost – i 718-ice!

911 već dugo nije financijski vodonoša Porschea – nakon Caymana i Macana to su danas 718-ice, a one su upravo dobile dvije verzije stvorene za potpuno uživanje u adrenalinom nabijenim vožnjama.

 

Sraz Milenija – SF?

Za duge ljetne dane i iste takve zavoje Porsche je izbacio dva fantastična sportski orijentirana modela za puriste – oba imaju centralno smješteni novorazvijeni bokser bez pomoćnih puhala, i klasični šestbrzinski ručni mjenjač! Sad još samo nedostaje da Ferrari izbaci samostalni Dino naznak s centralnim biturbo V6 iz Alfe Giulije da dobijemo Sraz milenija, no za to je malo šansi…

Motor je porijeklom iz 911 Carrere – visokoturažni bokser s 309 kW /420 KS je 35 KS u plusu u odnosu na prethodnog GT4, a treća generacija Spydera bilježi porast od 45 KS. Okretni moment iznosi 420 Nm između 5.000 i 6.800 o/min, a oba modela probijaju brzinu od 300 km/h – Cayman ide do 304 km/h, Spyer do 301 km/h. Ubrzanje im je identično – hvale vrijednih 4,4 s – odličan rezultat za manualce!

 

Jake&Elwood u Božjoj misiji

POhvalna je i prosječna potrošnja po NEDC-u – 10,9 l/100 km…otprilike koliko je stara Buba trošila pri izlasku iz garaže zimi…Impresivno u svakom slučaju! Baš kao i adaptivna kontrola cilindara, koja je u stanju isključiti jednu stranu motora – otuda i mala potrošnja.

Cayman GT4 je najviše napredovao u sferi aerodinamike – Porsche je uspio ostvariti 50% više downforcea uz nepromijenjenu vrijednost draga – i sve to uz konstruiranje znatno kompaktnijeg ispušnog lonca koji oslobađa dragocjeno mjesto za difuzor – 30% veći downforce na stražnjoj osovini je još jedan impresivan rezultat!

Nasljednik 550 Spydera i 718 RS 60 Spydera je dobio prestižno GT podvozje s Caymana – prednji i stražnji ovjes koji potječe s trkaćih staza su posebni specijaliteti za obožavatelje lakat-zavoja i međugasa! Porsche Active Suspension Management je snizio Spydera za 30 mm, dok se sustsva stabilnosti (PSM) može isključiti na dva načina.

 

Ukratko, ova zuffenhausenska braća Blues se strašno dobro zabavljaju u svojoj Božjoj misiji, prizivajući neka bolja vremena uz sve blagodati moderne tehnologije!

 

Pogledaj galeriju

Porsche 718

Povratak na vrhpointer
Zatvori X