Pretraži
BMW se vraća na Le Mans – sa svjetskom premijerom BMW serije 8

BMW se vraća na Le Mans – sa svjetskom premijerom BMW serije 8

Objavljeno: 14/05/2018 / Autor: Vozim HR / Foto: Press BMW Group

BMW je paralelno razvijao serijsku izvedbu BMW serija 8 i M8 GTE, pa će tako ova prezentacija biti extra scharf

Tijekom cijelog nestrpljivog odbrojavanja do starta 24h Le Mansa imamo razloga biti još nestrpljiviji, jer je pušten je teaser nove Osmice, koja će ugledati francusko nebo nekoliko sati prije najveće utrke u godini. Novi BMW Serije 8 Coupé (G14/G15)je razvijan paralelno uz trkaći M8 GTE, koji će u dva primjerka izići na sveti asfalt Le Sarthea u potrazi za komadićem vječne slave i najvećim pokalom u svijetu auto-sporta.

Ne baš čisti copy&paste trkaćeg stroja će biti vjerojatni bestseller M850i xDrive Coupé koji će objediniti val snage iz fantastičnog V8 i dinamiku iz inteligentnog pogona na sve kotače uz Integral Active Steering i podesiv M Professional ovjes a Active Roll Stabilization-om. Osmica baš i ne izgleda onako opako kao koncept iz Ženeve, ali možda uživo nudi više.



Legenda konačno dobila zadovoljštinu

O prvoj generaciji Osmice (E31) koja se proizvodila 10 godina (1989. – 1999.)se sve zna; briljantni GT coupé s mehanikom otpornom na atomski udar i autentičnom linijom je oduševio sve. Nije samo po tome bio poseban; bio je prvi V12 koji je na cestovnom automobilu imao mjenjač sa šest brzina, te jedan od prvih s drive – by-wire elektronskom vezom papučice gasa i multi-link stražnjom osovinom. Imao je samo jednu manu – nepostojanje M verzije. Zapravo, to i nije posve točno jer je Motorsport odjel zapravo i napravio jedan M8 1990.g.  Razvijao je oko 550 KS, no nije odobren za serijsku proizvodnju. Motor je završio u legendarnom McLarenu F1, BMW-ovom pobjedničkom V12 LMR – u 1999.iI X5 prototipu gdje je razvijao preko 700 KS i maksimum preko 300 km/h. Toliko o vezi Osmica i Le Sarthea..


Pogledaj galeriju

 

Povratak na vrhpointer
Zatvori X