Pretraži
Auto industrija ide lagano u peršin. Kupcima novih automobila je najvažnije da imaju ovo.

Auto industrija ide lagano u peršin. Kupcima novih automobila je najvažnije da imaju ovo.

Objavljeno: 08/09/2019 / Autor: Mihael / Foto: Pixabay

Ljubitelji automobila spada ju možda u jednu od najzagriženijih skupina ljudi kad su u pitanju kriteriji oko toga što im je bitno na automobilu. Neki pomalo stereotipni kriteriji koji zabubljenicima u automobile oduvijek bili na prvom mjestu su performanse automobila i njegova marka. U nekim slučajevima srčana privrženost uz neku marku automobila bila je slična srčanosti nogometnih navijača kojima su određeni simboli koje vezuju uz omiljeni im klub apsolutna svetinja.

No, kakva je situacija sa prosječnim čovjekom koji danas kupuje automobil? Što je njemu važno na automobilu i postoji li nešto za čime je spreman izgubiti pamet i odlučiti srcem? Prema istraživanju njemačke tvrtke Bitkom, najvažniji pojam pri kupnji automobila su im digitalni servisi. Ukoliko vam na prvu nije jasno što je uopće to, ne očajavajte.



Samo se sjetite svojeg džepnog ljubimca, pametnog telefona kojeg jako, jako velik dio nas ima. Sve one usluge, društvene mreže i servise kojima putem mobitela pristupamo, možemo nazvati digitalnim servisima. Dakle, očito bi bilo idealno da je automobil samo jedan ogromni pametni telefon s kotačima i kabinom. Tako misli 91% ispitanika koji digitalne servise svrstavaju na prvo mjesto po važnosti.



Odmah iza toga sa praktički istom zastupljenošću nalazi se kategorija tradicionalno bliža motornim vozilima, potrošnja goriva. Čini se da suvremeni kupci žele i što manje potrošiti goriva u procesu vožnje dok su umreženi sa cijelim svijetom u svom predimenzioniranom mobitel s kotačima, sjedalima i eto tamo nekim motorom. Nakon ovih kategorija, kupci nadalje daju važnost udobnosti automobila (88%), vrsti pogona (84%), sustavima pomoći u vožnji (80%) te dizajnu (79%).

Nažalost, izgleda da kupci više niti ne razmišljaju i klasičnim stavkama poput snage motora, imenu proizvođača, ubrzanju i brzini. Čak većina kupaca automobil više ne doživljava niti kao statusni simbol, vjerujemo da je to sada postao mobitel jer velik je dio oni kojima je javni prijevoz više cool od automobila. Pa se vi sada čudite kome trebaju svi ti autopiloti, hibridi i ostala čudesa tehnike.


Pogledaj galeriju


što čini dobar automobil

Povratak na vrhpointer
Zatvori X