Pretraži
Audi R8 V10 RWD u Coupé i Spyder izvedbi nudi novu dozu agresivnosti i sve čari stražnjeg pogona!

Audi R8 V10 RWD u Coupé i Spyder izvedbi nudi novu dozu agresivnosti i sve čari stražnjeg pogona!

Objavljeno: 06/11/2019 / Autor: Petar Bondek / Copyright: AUDI AG

Tko kaže da je R8 dosadan? Uz V10, 540 KS i stražnjim pogonom i Vaš stroj za pranje suđa bi postao zabavan – a kamoli vrhunski složen Audi!

Zabava dolazi u dvije karoserijske opcije! Copyright: AUDI AG

Ne otpisujte ga još – R8 je legenda na odlasku, ali baš kao i sa Alijem nitko ne može reći koji meč će mu biti zadnji – i koga još sve može nalupati…

 

R8 ne popušta stisak!

Uskoro će ga zamijeniti RS e-Tron, sklopljen u suradnji s Rimcem, no R8 je izdržljiv – i dalje osvaja GT utrke i prvenstva – i neće tako brzo otići u mirovinu. Upravo je predstavljena i LMS GT4 verzija, spremna za nove pobjede!

Audi R8 V10 RWD i Audi R8 LMS GT4 – braća po oružju! Copyright: AUDI AG

Prije skoro godinu dana Audi nas je počastio Audi R8 V10 RWS ograničenom serijom, no izgleda da je potražnja za limitiranim serijama Audija – u porastu!

Singleframe maska je šira i uža, R8 je dobio tri Sport quattro nozdrve – sve je baš onako kako bi trebalo biti!

 

Klasični sportski automobil s atmosferskim V10 motorom i stražnjim pogonom – koliko ih je još preostalo?

 

Nedostaje samo ručni mjenjač, ali ni sedambrzinski S-Tronic nije loš – fino prenosi 540 Nm iz 5,2 litrenog FSI-ja, uz ubrzanje do 100 km/h za 3,7 s uz maksimum od 320 km/h.

Boja srebrnog floreta sjajno odgovara agresivnim namjerama RWD-a Copyright: AUDI AG

Nisam siguran da će RS e-Tron pružiti toliko emocija, iako sam posve siguran da će nuditi vrlo zastrašujuće brojke!

 

 

Pogledaj galeriju

Povratak na vrhpointer
Zatvori X