BMW E30 M3 bila je prva namjenski napravljena limuzina koju je BMW proizveo kao trkaću homologaciju od strane BMW-ovog internog odjela Motorsport. Predstavljen 1986. godine kao cestovni automobil, dominirao je utrkama Touring Cara diljem svijeta uzimajući bezbroj naslova uključujući prestižne njemačke, australske i britanske titule, a da ne spominjemo Svjetsko prvenstvo Touring Cara 1987. godine. BMW E30 M3 Evolution II vjerojatno je bio najbliži iskustvu trkaćih automobila „Grupe A” koje je bilo moguće imati na cestama 1988. godine. U usporedbi s normalnim specifikacijama M3, motor je bio nešto moćniji zahvaljujući novom bregastom vratilu, klipovima i usisnom sustavu te je koristio nešto lakše poklopce prtljažnika, prozore i branike. Takve modifikacije učinile su automobil bržim i „šiljatijim” u odnosu na standardni M3.
Kao automobil iz Velike Britanije, ima brzinomjer koji mjeri brzinu u MPH i računalni zaslon je na engleskom jeziku i možemo potvrditi da još uvijek zadržava odgovarajuće brojeve šasije i motora. Neobično je da je automobil ostao unutar užega geografskoga područja i trenutni vlasnik je bio u kontaktu sa svim osim jednim od šest prethodnih čuvara M3, a svaki ga se vrlo rado sjeća. Kompletna povijest automobila zacrtana je u vlasničkom dosjeu, a uz automobil u ovoj prodaji bit će memorijska kartica koja će sadržavati više od 350 fotografija kompletne restauracije karoserije provedene 2015. godine. Važno je da je utvrđeno da su svi paneli originalni, uključujući poklopac i stražnja krila i nije pokazivao znakove oštećenja ili popravka.
Trenutno je automobil opremljen nekim značajkama koje preferira trenutni vlasnik, međutim, svi ispravni originalni dijelovi isporučeni su s automobilom uključujući prednju masku, volan, zvučnike, stereo i air-box. Na testu automobila svi brzine mogle su se lijepo koristiti, a općenito se auto osjećao čvrsto i precizno. Dobro sortiran E30 M3 je samo malo poseban, a Evo II, posebno u Misano Redu, rijedak je i vrlo tražen. Osim što je vjerojatno najzabavnije što možete imati na četiri kotača, ovaj lijep primjer mogao bi se pokazati kao posebno lukava investicija. Cijena mu seže između 60 i 70 tisuća funti.