in

Novi BMW X1: Uz novi izgled, lista novih gadgeta nudi čak 16 različitih kombinacija motora mjenjača

BMW X1
Foto: Screenshot

Što čini BMW X1 tako dobrim? Brz je, spretan, prostran, dobro građen i nepobitno vrhunski. Simpatični četverocilindrični motor s turbopunjačem glatko se okreće, a vožnja u X1 iznimno je udobna. Vučete li težak teret? I tu X1 uspijeva odraditi zadatak, čineći ga pravim vozilom višestruke namjene za ljubitelje vožnje s adrenalinskim načinom života. Eksterijer vozila mogao bi biti izražajniji, ali svatko tko vidi X1 odmah će ga povezati s BMW-om.

BMW je ove godine postavio niz značajki kao standard u cijeloj liniji X1, uključujući značajke pomoći vozaču, kao što je prednje upozorenje na sudar, upozorenje pri napuštanju prometne trake, senzori za parkiranje i automatska duga svjetla. Sada je uključena i navigacija s ažuriranjima prometnih informacija u stvarnom vremenu, kao i Apple CarPlay, ali iz nekog razloga BMW zahtijeva godišnju naknadu za tu, inače, besplatnu značajku nakon prve godine. Značajka samostalnog parkiranja sada je izdvojena opcija i košta malo manje od 1.300 kuna. BMW X1 2019 je blago osvježenje, s ažuriranjima poput standardnog infotainment sustava. Još jedna prednost je raznovrsnost odabira. Iz BMW-a su potvrdili da je moguća narudžba i 16 kombinacija motora i mjenjača.

Čak i uz BMW-ov sustav pogona na sve kotače xDrive, X1 nije baš „šampion” u off-roadu, pa bismo se držali modela sDrive28i s pogonom na prednje kotače. Gledajući monokromatski izgled paketa M Sport, cijenimo njegov sportski podešen ovjes i udobnije oblikovana sportska sjedala. Ostale značajke uključene u paket M Sport uključuju panoramski krov, oštar volan marke M i zatamnjene obloge prozora i krovne šine. A što se tiče cijene? Ažurirani BMW X1 možete kupiti po cijeni između 230 i 245 tisuća kuna.

Za X1 je najbolji jedan motor i mjenjač od onih 16 kombinacija koje smo spomenuli: lagani 2.0-litreni četverocilindrični motor s 228 KS povezan s automatskim mjenjačem od osam brzina. Turbo četvorka pruža obilje energije, kao i dobru potrošnju goriva. U testnom vozilu s pogonom na sva četiri kotača uspije se postići 6.3 sekunde od 0 do 100 km/h, što je odlična akceleracija za ovakav model. Pogon na prednje kotače standardan je – opcijski sustav pogona na sve kotače daje najveću snagu kroz prednje kotače. Vožnja X1 je stabilna te je u tom smislu više sportski automobil nego SUV. Kako bi obavijestio vozača, X1 ima volan s električnom potporom koji filtrira veći dio taktilnosti koja vožnju BMW-om čini užitkom.

Članak objavio Luka Petkovic

Pole

VN Singapura: Leclercov treći uzastopni pole position šokirao je sve

Rimac C_Two

Rimac C_Two više nego uspješno završio prvu rundu crash testova