in

Alfa Romeo Giulia: Mnogo talijanskog šarma…

Alfa
Foto: Screenshot

Alfa Romeo Giulia mogla bi biti izvrstan izbor za kupce kompaktnih limuzina, budući da nudi briljantnu mješavinu prekrasnog izgleda, zabavnog upravljanja i impresivnih troškova rada. Kao i Jaguar XE, dobrodošla je alternativa rivalima njemačkih proizvođača i ima jedinstven karakter.

Raspon motora je izvrstan, i iako je šteta što u jednom dijelu Europe ne postoji opcija ručnog mjenjača, automatski mjenjač vrlo je dobar. Ljubitelji interijera Mercedesa i Audija mogli bi otkriti da Giulijina kabina nije u potpunosti u skladu s istim standardima, ali ima toliko toga što bi se svidjelo u Alfinoj kompaktnoj executive limuzini da bi ih ipak mogla osvojiti.

Automobili kao što je Alfa Romeo Giulia nude dašak svježeg zraka na tržištu novih automobila. Prodaje se u sektoru kompaktnih executive limuzina, a odaberete li osnovni model, luksuzne konfiguracije Speciale, sportske Veloce ili Quadrifoglio super limuzine, odlična je alternativa mainstream executive normi.

Ti rivali za Giuliju uključuju neke od najviše dovršenih automobila za prodaju na bilo kojem dijelu tržišta. Glavni među njima je BMW serije 3, koji nudi izvrsnu upravljivost i ugodnu vožnju, dok Mercedes C-klasa stavlja luksuz u prvi plan, a Audi A4 san je ljubitelja tehnologije.

Što se tiče drugih komponenti, Jaguar XE ima svestranu sposobnost natjecati se, Volvo S60 dodaje djelić švedskog stila i udobnosti u mješavinu, a Volkswagen Arteon nudi poseban stil što znači da kuca na vrata executive klase. Ako želite nešto malo drugačije, onda je hibridni Lexus IS jedan izbor, iako možda nije toliko dobar kao Giulia. Na vrhu ponude, Giulia Quadrifglio alternativa je automobilima s performansama kao što su Audi RS 4 Avant, BMW M3/M4, Mercedes-AMG C 63 i Lexus RC F.

Dok se njegovi njemački suparnici nude u raznim karoserijama, Giulia dolazi isključivo kao limuzina s četiri vrata. Ali kakav oblik ima, s zategnutim oblinama i onom prepoznatljivom maskom sprijeda, vitkim svjetlima i nabrijanim krovom, lako je da će odnijeti pobjedu u klasi.

Ponuda Alfa Giulije kreće se od nešto više od 300.000 kuna za Super trim, s dizelskim verzijama od 160 KS i 200 KS po jednakoj cijeni. Nero Edizione je verzija benzinskog automobila s crnom oblogom koja košta oko 320.000 kuna, dok je Speciale jedina dostupna verzija dizela od 190 KS po cijeni nešto ispod 340.000 kuna.

Premošćivanje jaza između standardnih automobila i Quadrifoglia su modeli Veloce i Veloce TI. Oboje dobivaju najsnažniji 2,0-litreni benzinski motor, s Veloceom od 360.000 kuna. Glavna razlika između standardnog Velocea i TI su crni aluminijski naplatci od 48 cm te dodatna obloga od ugljičnih vlakana iznutra, ali i izvana.

Članak objavio Luka Petkovic

BMW E46

Prisjetili smo se malo BMW E46 M3 CSL modela

Lancia Delta Integrale

Lancia Delta Integrale – legendarni automobil izgubljenog vremena