Pretraži
BMW predstavio prvi svjetski topless Safety Car -BMW i8 nikad nije izgledao opakije!

BMW predstavio prvi svjetski topless Safety Car -BMW i8 nikad nije izgledao opakije!

Objavljeno: 19/05/2019 / Autor: Petar Bondek / Photo: Lulop.com

ABB Formula E prvenstvo je u naletu, voljeli mi zvukove blendera ili ne…

Globalni porast popularnosti, napete utrke, tehnički noviteti i dinamički okvir utrka i kvalifikacija su u potpunoj suprotnosti VN Dinosaura poznatijoj kao Formula 1.

I dok u F1 Bernd vodi skupu karavanu iz AMG-ovih rotirki, u Formuli E (kao i u MotoGP-u) bolide zgušnjava BMW!

Dosad je to radio i8 Coupe, no njegvo mjesto preuzima znatno radikalniji Roadster! Kad kažemo radikalniji, to i mislimo, jer tako zovemo dizajne koje uključuju i aktivaciju flekserice!

 

Mjeri mikrometrom, obilježi kredom, sjeci sjekirom!

O da, u stilu Murphyjevog zakona preciznosti je vjetrobran smanjen za kojih 50%, u pravom barchetta stilu, novi su prednji i stražnji spojler, rotirke, težište je niže čak 15 mm, dobio je M Carbon Ceramic kočnice, splitter, zgodni roll-bar kojem je FIA dala zeleno svjetlo…

Da, ovaj šminkerski roadster je bazira na coupe inačici, ali u funkciji predvodnika Formule E grip, kočenje i ubrzanje dobivaju potpuno novu dimenziju! Navodno postoji i top-secret hladnjak s Benediktiner pivom, no to su zasad samo glasine…

 

Ovaj Safety Car je proveo dosta vremena u BMW-ovom zračnom tunelu da bi dobio optimalni aerodinamički paket – naravno ima više downforcea na obje osovine, a što se specijalizacije tiče treba naglasiti komunikacijsku i GPS antenu, napredni sustav za komunikaciju i kameru za vožnju unatrag.

Sama mehanika i struja je naravno ista kao na umirovljenom BMW i8 Coupéu, što znači da ovaj vođa bez tupea troši 2,0 l /100 km uz CO2 emisiju od  46 g/km. U VN Safety Carova bi i8 zasigurno gledao u leđa svom bratu M5 iz MotoGP-a i Berndovom Mercedes-AMG GT R -u, pa i Corvetti Grand Sport koja će uskoro povesti Alonsa i društvo na 500 milja Indianapolisa, no na ovaj način Formula E pokazuje da misli na sve aspekte, pa i na to kako ljudi gledaju na sve vezano uz električne Formule.

DA, Rimac C_Two bi bio bolja slika napretka elekričnih sportskih automobila, no možda smo samo malo pristrani po tom pitanju!

 

 

Pogledaj galeriju

Povratak na vrhpointer
Zatvori X