in

Porsche 911: Miks originala i inovacije

Porsche 911
Foto: Screenshot

U svom sazrijevanju u osmu generaciju, Porsche 911 je apsolutno narastao. No, to je sa sobom donijelo još više udobnosti i tehnologije, što znači da je kultni sportski automobil sada i bolji GT, koji nudi više tehnologije i praktičnosti nego ikad. Kao takav, ovaj segment nastavlja postavljati visoku „letvicu“.

Sačuvao korijen

Međutim, to nije na štetu performansi, budući da je današnji Porsche 911 također brži i agilniji od svog prethodnika. I dalje nudi jedinstvenu dinamiku sa stražnjim motorom u paketu, ali s tim dolazi i prijateljska strana koja generaciju 992 čini još više iskoristivim sportskim automobilom.

Naravno, cijena je porasla kao rezultat sve ove dodatne tehnologije i sposobnosti, ali 911 je još uvijek zadivljujući komad inženjeringa. Zajedno s poboljšanom učinkovitošću, ove promjene na 992 znače da nudi još više od onoga po čemu je 911 poznat: udobnost, upotrebljivost i performanse.

Model 911 definirao je Porsche. Nakon više od 50 godina proizvodnje, automobil je sada u svojoj osmoj generaciji, i dok Porsche ide naprijed sa svojim SUV-ovima, s ovom 992 verzijom automobila nije zaboravio odakle je potekao i ono što je Porsche učinilo markom izvrsnih performansi.

Od sada je veći

Jezgra asortimana podijeljena je na tri glavna modela: Carrera, Carrera S i Carrera 4S. Svaki je dostupan u obliku kupea ili kabrioleta. Tu su i Targa 4 i Targa 4S, zajedno s dodatnim performansama GTS modela i ekstremnim Turbo S i Turbo S Cabrioletom, ako trebate još više snage. Tu je i GT3 orijentiran na stazu, koji se može naručiti s Touring paketom, tako da možete doživjeti sva uzbuđenja u vožnji.

Kratak pregled Porscheovog online konfiguratora pokazuje koliko je automobil postao prilagodljiv, s gotovo beskrajnim paketima opreme i mogućnostima personalizacije. Možete čak odrediti ekskluzivnu boju koju želite (boja prema uzorku).

Porsche 911 je narastao – 20 mm je duži od svog prethodnika, iako je međuosovinski razmak iste duljine, a također je sada 45 mm širi sprijeda. Ne postoji inačica uske karoserije kao što je nekada postojala, tako da su automobili s pogonom na dva i četiri kotača svi bazirani na istom „oklopu“, koji sada ima manje čelika i mnogo više aluminija u svojoj konstrukciji kako bi se povećala težina.

S cijenama od oko 85.000 funti pa sve do 170.000 funti (od 750.000 kuna do 1.500.000 kuna), ipak zauzima isti sektor tržišta. Dakle, ovaj sportski automobil natjecat će se protiv Aston Martin Vantagea, ažuriranog Audija R8, Mercedes-AMG GT-a, pa čak i onih automobila poput McLarenovog početnog modela 540C.

Članak objavio Luka Petkovic

Kia XCeed

Kia XCeed: Dodatak praktičnosti u Ceed obitelj

Mitsubishi Pajero

Novi Mitsubishi Pajero Sport: Dolazi sa svim važnim potrepštinama