in

Novi Audi S8: Mišićav old school automobil

Audi S8
Foto: Screenshot

Bez ikakve dvojbe, Audi S8 automobil je pravih performansi, s nevjerojatnom brzinom i jedva vjerodostojnom trakcijom. Temeljen je na standardnom A8, ali za neke je vrhunski primjer podcijenjenog bogatstva.

Nasuprot rivalima kao što su Mercedes-AMG S63 i BMW M760i, S8 pokušava privući kupce svojom mješavinom brutalnog, mišićavog šarma i luksuza u stilu limuzine. Uspijeva li? Pa, istina, nema puno toga unutra. BMW nudi zavodljivi V12 motor, dok S8 ima najsofisticiraniji sustav ovjesa koji je Audi ikada dizajnirao za serijski automobil. No, sa svojim V8 „otrovom“ i AMG inženjerskim dodirima, Mercedes je zabavniji i samo ga čini jednim od najcjelovitijih automobila na svijetu.

Kao i drugi modeli Audija S i RS, S8 je na vrhu ponude i, u nedostatku RS 8, najbrža je i najekskluzivnija verzija A8 nama dostupna. Koristeći standardnu ​​limuzinu A8 kao svoju bazu, S8 dodaje mišićavi 4,0-litreni V8 motor s dvostrukim turbopunjačem i 563 KS, kao i uobičajene suptilne, ali svrsishodne stilske promjene u vanjštini. Tu su jedinstveni aluminijski naplatci, srebrni detalji na rešetki, donji dio karoserije i poklopci retrovizora, diskretne oznake i četiri ispušne cijevi, dok se čini da Audijev pristup dizajnu interijera definira podcijenjen luksuz. Izlazna snaga je zapravo manja u odnosu na prethodnu verziju S8 Plus (600 KS), ali je došlo do blagog povećanja okretnog momenta na 800 Nm.

Audi očekuje da će se S8 vrijedan 100.000 funti natjecati s drugim luksuznim limuzinama visokih performansi, posebice BMW-om i Mercedesom odbijajući kupce od svojih ključnih rivala vrhunskom profinjenošću, luksuznom, elegantnom kabinom i višim vozačkim tehnologijama od bilo kojeg drugog prethodnog modela. Audi S8 doima se poput mišićavog old school automobila. V8 motor je grub, a pogonski sklop s pogonom na četiri kotača osigurava neograničenu trakciju bilo kad.

Audijevi noviji S modeli ponudili su iznenađujući stupanj interakcije s vozačem. Novi S8 to ne pruža, ali s paketima vrhunske tehnologije i dalje je sposobniji nego što bi to sugeriralo njegovo 2,2 tona teško tijelo. Uz superautomobil R8, Audi S8 bi se mogao smatrati jednim od Audijevih perjanica performansi. U posljednjoj generaciji automobila, Audi je bacio svaki dio tehnologije koji može smisliti na A8, kako bi osigurao da to postane automobil s ostvarenim performansama kao i luksuzna limuzina.

Ključna nadogradnja u odnosu na prethodni automobil je uključivanje Audijevog prediktivnog aktivnog ovjesa. Koristeći zračni ovjes koji se nalazi na svim A8, prediktivni aspekt koristi kamere za praćenje ceste s prednje strane, prilagođavajući ovjes u skladu s tim pomoću elektroničkih pokretača. Dakle, dok se približavate neravnini na cesti, automobil se suptilno podiže, dopuštajući ovjesu da u potpunosti apsorbira promjenu visine.

Članak objavio Luka Petkovic

Nissan Juke

Novi Nissan Juke izgleda kao da će pomesti konkurenciju: Evo zašto

Bmw i8

BMW i8: Hibridna tehnologija nudi visoku učinkovitost