Zamislite Maserati Ghibli i na pamet Vam padaju sjećanja na coupe i GT automobil, a ne na limuzinu executive. Ipak, Maserati tvrdi da ova Ghibli limuzina ima sve što je potrebno da se natječe s najboljima u sportskom segmentu executive automobila i, sasvim sigurno, dokazuje se sposobnim kada ju vozite brzo. Maserati Ghibli osjeća se dovoljno sportski da opravda svoju ulogu. Ghibli nije tako dobro izgrađen kao etablirana, uglavnom njemačka „oporba“. Ovaj Maserati zasigurno izgleda pravo, međutim, tako čini da njegovi suparnici izgledaju prilično obično.
Nećete ga dobiti za manje od pola milijuna kuna
Iako je kraći od Quattroportea, Ghibli dijeli prednje i stražnje ovjese s dvostrukim polugama, a po izboru je dostupan i s Maseratijevim Skyhook prilagodljivim prigušenjem. Novo elektroničko upravljanje dodano je kao dio facelifta 2017. godine, zajedno sa suptilnim faceliftom, poboljšanom sigurnosnom tehnologijom i uvođenjem dvije nove razine opreme.
Cijene se kreću od oko 520 tisuća kuna, a na raspolaganju su četiri verzije: standardni Ghibli, Ghibli S, Ghibli Hybrid i Ghibli Trofeo. Osim toga, kupci mogu nadograditi svoj Ghibli s razinama opreme GranLusso i GranSport, a svaka nudi poseban okus – jedna se fokusira na luksuz, a druga na sport.
S Ghiblijem, kultni talijanski proizvođač superautomobila sada ima izazivača u visokoprodavanoj klasi executive automobila. Dolaskom Giblija također je prvi put bio viđen dizelski motor u Maseratiju, iako je on sada u ponudi zamijenjen benzinskom blažom hibridnom verzijom.
Imidž marke + egzotični styling
Bio Maserati ili ne, Ghibli je konkurent automobilima kao što su BMW serije 5, Audi A6 i Mercedes E-klase, izgledajući oštro i zanimljivo u usporedbi s njima. Nasljeđe koje dolazi s logom Maseratija znači da bi trebao voziti i na cesti, iako će obožavatelji pamtiti Ghibli kao glamurozni GT automobil koji je dizajnirao Giugiaro i V8 motor koji je pokretao GT automobil koji je lansiran 1966. godine, kao i kvadratasti coupe s četiri sjedala sredinom 1990-ih.
Trolitreni dizel od 271 konja više nije dostupan, a Maserati se odlučio za blagi hibridni benzinac u obliku 2,0-litrenog četverocilindričnog modela koji isporučuje 325 KS. Ostala su dva 3,0-litrena twin-turbo V6 benzinska motora, u standardnom obliku od 345 konja ili 424 konja ‘S’, dok je na vrhu ponude 3,8-litreni V8 Ghibli Trofeo s nevjerojatnih 572 konja. Maserati će se nadati da će poželjan imidž marke i egzotični styling i dalje privlačiti srca kupaca.