in

BMW M3 E92: Vraćamo se u 2007. godinu…

E92
Foto: Screenshot

Možete li vjerovati da je 2007. bila prije 14 godina? To je godina kada su neki od nas po prvi put u životu vidjeli E92 BMW M3, s njegovom izbočenom haubom, V8 motorom koji potpuno slobodno i glasno diše i gotovo savršenom siluetom. Bili smo apsolutno zapanjeni, iako neki od nas nisu znali ništa o automobilima, gledajući unatrag. Unatoč tom ograničenom znanju, znali smo da je E92 M3 poseban još tada. Ali jesu li E92 M3 tako dobro prihvatili ljudi koji su zapravo imali automobilsko znanje?

Svaki novi M model nailazi na kritike

Ova retro-recenzija iz Top Geara datira iz rujna 2007. i puna je superlativa, uglavnom o njegovom briljantnom 4,0-litrenom atmosferskom V8 motoru. Njegovih 100 konjskih snaga po litri, lagana konstrukcija i stratosferska crvena linija od 8250 o/min učinili su ga jednim od najimpresivnijih motora na svijetu u to vrijeme. S druge strane, 2007. godine nitko nije znao da će ležajevi šipke motora sami od sebe granatirati ako se ne održavaju pravilno. Eh, to blaženo neznanje…

Ono što je zanimljivo je da se činilo da je Top Gear u svoje vrijeme volio E92 BMW M3. Sada, svaki novi M automobil nailazi na kritike, jednostavno zato što je došao poslije njega. Međutim, činilo se da je Top Gear mislio da je E92 M3 nevjerojatan, čak i kada je prvi put debitirao. Znamo, volimo ga, ali se često pitamo gledamo li na njega s ružičastim naočalama nostalgije.

Uobičajena tema među recenzijama modernih BMW-a je da njihovo upravljanje nije tako dobro kao upravljanje u starim BMW-ima. Međutim, činilo se da Clarkson, Hammond i May stvarno uživaju u upravljanju i rukovanju E92, čak i kada je prvi put debitirao. Dakle, ideja da je E46 M3 posljednji M3 s dobrim upravljanjem mogla bi biti pogrešna. Na uskoj vijugavoj cesti, E92 M3 je bio, i još uvijek je, apsolutna eksplozija.

Članak objavio Luka Petkovic

Lada Niva

Ovo je buduća Lada Niva: Moći ćemo ju kupiti u Europi

Maserati Ghibli

Maserati Ghibli: Veliki rival BMW petici i Mercedesu E klase