in

Suzuki Vitara diesel: Je li zadržala robusni šarm?

Suzuki Vitara diesel
Foto: Screenshot

Proizvođači općenito koriste dva različita puta kada razvijaju crossover: premium ili sportski put. Međutim, ovdje se Suzuki držao onoga što najbolje zna. Suzuki Vitara diesel nudi robusnu jednostavnost koju nudi samo nekoliko konkurenata, a to je nešto što će se svidjeti mnogim budućim kupcima. Nije savršen (dizelski motor djeluje kao poljoprivredni, a kvaliteta unutrašnjosti nije na razini standarda), ali je prostran, povoljne cijene i ugodan za oko. Potpuno nova, četvrta generacija Suzuki Vitare stiže 27 godina nakon što je Suzukijev SUV prvi put ušao u borbu na tržištu, ali zadržava li robusni šarm svojih prethodnika?

Suzuki jasno zna na koga cilja s Vitarom, čineći novopridošlicu jednako elegantnom koliko i robusnom bez utjecaja na njezin etos vrijednosti za novac. Asortiman se kreće od samo 13.999 funti, a iako SsangYong Tivoli možete imati za 1.000 funti manje i Daciju Duster za samo 9.495 funti, Suzuki Vitara Diesel je još uvijek posebna klasa.

Ponuda je također osvježavajuće jednostavna, sa samo 1,6-litrenim dizelskim ili benzinskim motorima od 118 KS u ponudi, iako dizel dobiva 320 Nm okretnog momenta u usporedbi sa 156 Nm benzinca. Za oko 1.800 funti možete nabaviti Suzukijev ALLGRIP 4×4 sustav ako želite voziti po blatnjavim putevima. Očekuje se da će štedljiviji dizel biti veći prodavač, a standardno dolazi uparen sa šesterostupanjskim ručnim mjenjačem.

Nedostaje mu finoća Škode Yeti pri manjim brzinama, ali je snažan proizvod s jakim tempom u stupnju prijenosa. S dvostruko većim okretnim momentom od 1,6-litrene benzinske verzije, jasan je izbor ako često vozite automobil pun putnika i poveće prtljage. Dizel također ima mekšu postavu ovjesa od benzinca, tako da izrovani asfalt Vitarinog prirodnog urbanog staništa ne postaje prepreka udobnosti vožnje.

Prefinjenost pri velikim i malim brzinama je izvrsna, ali mekša strana automobila znači da ga ne možete baciti niz zavojite ceste. To je djelomično zbog nesavršenog upravljanja, koje prenosi malo informacija vozaču, ali nedostatak sportske oštrine Vitare vjerojatno neće biti problem. Crossover je daleko više usredotočen na praktičnost, s mnoštvom prostora za putnike od iza i prtljažnikom od 375 litara s urednim podnim spremištem. Pakiranje se još jednom pokazuje kao Suzukijeva jača strana.

Sprijeda ima puno prostora za prilagodbu u vožnji. Jasno je da je Suzuki napravio Vitaru da traje, a ne da bude vizualno privlačna, s tvrdom plastikom koja prekriva većinu površina.

Članak objavio Luka Petkovic

Lada Hrvatska

Lada Hrvatska: Novi modeli Lade dolaze na tržište