Renault Twizy je mali električni otvoreni automobil koji može prevesti maksimalno dvije osobe i više nalikuje vozilu iz futurističkog znanstvenofantastičnog filma nego nečemu što danas možete kupiti u izložbenom prostoru. Ako vas privlači njegov neobičan izgled i „zelene“ karakteristike, a možda vam je potrebna sigurnija opcija od e-skutera da vas odveze do destinacije ili da se krećete u kratkoj gradskoj vožnji, onda bi Twizy mogao odgovarati. Međutim, počevši s cijenom od gotovo 12.000 funti (više od 100.000 kuna), prilično je skup, a neki bi mogli reći i malo previše vrijedi za nešto što je tako ograničeno u svojim mogućnostima.
Renault Twizy razlikuje se od bilo čega drugog na tržištu, kada pogledamo glavne proizvođače automobila danas, a razvijen je kao dio Renaultovog hrabrog, ali vjerojatno preambicioznog pokušaja da europsku automobilističku javnost pretvori u radosti električnih automobila. Najjeftiniji je to i najmanji model u Renaultovoj ponudi električnih automobila, a nalazi se ispod električnog superminija ZOE. I doista je malen, sadrži samo 2,33 metra od nosa do repa i 1,23 metra u visinu. Twizy je klasificiran kao četverocikl, križanac između motocikla i automobila, a suvozač sjedi u tandemu iza vozača.
Sada su dostupne dvije verzije, Expression i Dynamique, a varijanta Cargo s jednim sjedalom više nije dostupna. Expression je početni model, a minimalistički šarm Twizyja ilustrira se detaljima koji uključuju instrument ploču s brzinom, pretinac za pohranu od 31 litre koji se može zaključati iza sjedala, električni odmagljivač vjetrobranskog stakla i sive plastične obloge kotača. Dynamique dodaje podne prostirke, izbor od 20 boja i alu felge od 33 centimetra, dok je Twizy Cargo dizajniran da sadrži prtljažni prostor umjesto stražnjeg suvozačevog sjedala. Prije ste morali plaćati mjesečnu naknadu za najam baterije za Twizy, ali Renault sada uključuje taj trošak u katalošku cijenu koja počinje od 11.995 funti.
Možda više odvraća potencijalne kupce sve veća raznolikost „pravih“ električnih automobila koji su postali dostupni otkako je Twizy lansiran, nudeći četiri sjedala i razinu udobnosti koju putnici očekuju. Twizy se zapravo ne slaže ni kao suparnik motociklu ili skuteru, jer je daleko skuplji, a njegova veličina znači da se ne može sigurno provući kroz gradski promet poput „dvotočkaša“.
Uz to, nedvojbeno postoji element zabave za volanom Twizyja, ali morate biti tip osobe koja si može priuštiti beskonačno buljenje i upiranje prstom od strane promatrača na ulici.