in

Nova Opel Astra emitira 19 % manje CO2: Uz pomoć novih PSA motora poboljšana je aerodinamika

Opel Astra
Foto: Screenshot

Zahvaljujući izvrsnoj aerodinamici, kao i visoko učinkovitim novim motorima i mjenjačima, nova generacija Opel Astre postavlja standarde učinkovitosti i niske emisije CO2. U usporedbi s prethodnim modelom, CO2 je smanjen za do 19 posto, što Astru stavlja na vrh kompaktne klase. Sadašnja generacija Astre već je svojom premijerom uvela novu eru i izabrana je za europski automobil 2016. godine. Svojim laganim dizajnom (200 kg lakšim od prethodnika) i vrhunskim tehnologijama iz viših klasa, Opel Astra je postavila visoku ljestvicu. Opel nastavlja slijediti ovu strategiju s ultramodernim novim generacijama visoko učinkovitih i laganih benzinskih i dizelskih motora. Trocilindrični 1,2-1,5-litreni agregati proizvode od 77 kW (105 KS) do 107 kW (145 KS), što i Astru s pet vrata i Sports Tourer čini pravim šampionima u uštedi goriva i CO2. Osnovni pogonski agregati već standardno imaju ručni mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa. Automatski s glatkim prijenosom brzina s devet stupnjeva prijenosa je opcija koju možete odabrati.

Pažljiv razvoj u aerotunelu također je značajno doprinio smanjenju potrošnje goriva i emisije CO2. Kao rezultat toga, nova Opel Astra, kao i Opel Mokka, jedan je od najaerodinamičnijih kompaktnih automobila na tržištu. S 0.25 Cd-a, Sports Tourer spada u karavane s najnižim koeficijentom otpora na svijetu, dok peterovratna verzija prednjači u klasi hatchbacka s 0.26 Cd-a.

Aero-benchmark postignut je brojnim mjerama, uključujući poklopac motornog prostora i upravljačke poluge stražnje osovine u obliku deflektora. Gornji i donji dijelovi rešetke hladnjaka nove Astre automatski se otvaraju i zatvaraju neovisno jedan o drugom, dodatno poboljšavajući prednji protok zraka. Optimizacija šasije poboljšava koeficijent otpora smanjujući turbulenciju.

Astrina dinamična šasija dodatno je razvijena. Novi amortizeri povećavaju udobnost. Opcijska sportska šasija ima tvrđe amortizere, izravnije upravljanje i Wattovu vezu na stražnjoj osovini. „Usredotočili smo se na smanjenje potrošnje goriva i emisije CO2 tijekom razvoja nove Astre”, rekao je Christian Muller, izvršni direktor inženjeringa. „Zahvaljujući izvrsnoj aerodinamici, kao i motorima i mjenjačima nove generacije, smanjili smo emisiju CO2 do 19 posto. To je veliki korak u korist naših kupaca koji također mogu profitirati od nižih troškova poslovanja. Sve to novu Astru stavlja u vrh svoje klase.”

Na kraju, ali to nije najmanje važno, nova Astra uvodi još jednu značajku udobnosti koja vožnju u hladnim dijelovima godine čini ugodnijom i sigurnijom – grijano vjetrobransko staklo. Fine, gotovo nevidljive žice u vjetrobranskom staklu osiguravaju da vozači Astre brzo imaju jasan pogled na cestu u hladnim danima i da se vjetrobran više ne zamagljuje.

Članak objavio Luka Petkovic

F1

FORMULA 1 Uskoro opet dva Schumachera na F1 gridu: Nakon Michaela – Ralfa, stižu Mick – David

Peugeot 2008

VIDEO Novi SUV Peugeot 2008: Nova dimenziju užitka u vožnji