in

Nova Opel Corsa je veća, sportskija, lakša,… Nastavite niz

Opel Corsa
Foto: Screenshot

Kao paket, nova Opel Corsa predstavlja kvantni skok u odnosu na staru, a do tog zaključka stigli smo prije nego što smo uopće imali priliku ispravno potpuno procijeniti električnu verziju ovog velikog prodavača automobila. Miljama je bolji doživljaj voziti se nego prije, tehnologija je najsuvremenija, a benzinski motor s turbopunjačem jedan je od najboljih malih motora na tržištu. Međutim, ključna točka je cijena. Mjesečne ponude nisu toliko privlačne, što znači da slučaj nove Corse nije tako primamljiv kao što smo se nadali.


Zavjesa pada na 2019. godinu s lansiranjem onoga što će sljedeće godine vjerojatno biti jedan od najprodavanijih automobila u dobrom dijelu Europe. To je nova Opel Corsa. I dok se većina vijesti o ovoj pridošlici temelji na činjenici da je potpuno električna verzija odmah iza ugla, prvi od ovih velikih prodanih superminija ostat će s benzinskim i dizelskim motorom – iako preuzet iz novih izvora.

To je tako zato što je najnovija Opel Corsa prvi Opel koji stvarno ima koristi od nove matične tvrtke marke PSA. Uzeta pod okrilje francuskog diva 2017. godine, Opelova šesta generacija Corse doživjela je prilično težak preporod. Usred razvoja donesena je odluka da se automobil prebaci na PSA podloge, uvodeći CMP platformu koja se koristila u novom Peugeotu 208 i ukinuvši radove na šasiji koje je Opel već obavio sam.

Bez obzira na promjene ispod površine, rečeno je da će nova Opel Corsa uvijek izgledati ovako izvana, i to je poprilična transformacija u odnosu na model pete generacije. Poklopac je duži, a vjetrobran ne strši prema prednjoj osovini kao prije, što znači kraću kontrolnu ploču. Krov je na najvišoj točki niže za 48 mm, dok se sve površine koje se protežu do prtljažnika značajno mijenjaju. Nadalje, svaki model standardno dobiva LED prednja svjetla.

Mehanički, jedna od glavnih prednosti prijelaza na PSA platformu u posljednji trenutak, uz čisto električne mogućnosti, je ušteda na težini. Ovisno o specifikacijama, ova nova Corsa je do 108 kg lakša nego prije. Platforma je također 15 posto čvršća, dok SRi model automobila dobivaju više učvršćenja na nosu kako bi pomogli pri okretnosti.

Ova Corsa nema verzije s troja vrata, ali stražnja su vrata uska, a prostor na stražnjim sjedalima je malo tijesan. Ipak, prtljažnik se proširuje na izdašnih 309 litara, što je dobra veličina za klasu, a otvor je također širi od prethodnika.

U konačnici, glavni čimbenik koji će odrediti koliko će novih Corsa doći na britanske ceste sljedeće godine je koliko će jedna koštati mjesečno. Po kataloškoj cijeni puno je skuplji nego prije, ali općenito su Opelovi PCP uvjeti prilično fleksibilni i marka nudi depozit od 850 funti od lansiranja.

Članak objavio Luka Petkovic

Mazda CX-30

Mazda CX-30: Srednji Mazdin SUV dizajnom i tehnologijom juriša po nove prodajne rekorde u klasi

GLS

Procurio novi Mercedes GLS: Velik, skup, ozbiljno atraktivan