in

Procurio novi Mercedes GLS: Velik, skup, ozbiljno atraktivan

GLS
Foto: Screenshot

Novi Mercedes GLS ogroman je SUV i predstavlja enormno poboljšanje u odnosu na prethodni model. Iako je vodeća limuzina marke dobro poznata kao najbolja u poslu, GLS ne stiže u Britaniju i ostatak Europe s pravom prednosti u odnosu na svoje suparnike kako bi se istaknuo kao konačni izbor u ovoj klasi.

S više od 5.2 metra dužine, 1.8 metara visine i 2.1 metar širine, samo nekoliko novih automobila koje ćete vidjeti na britanskim cestama 2020. godine bit će veće od novog Mercedesa GLS-a. Vratio se za treću generaciju, a preuzet će i posljednju inkarnaciju Range Rovera i potpuno novog BMW-a X7. Ovako veliki automobili nemaju previše smisla u Velikoj Britaniji, a kupcima Mercedesovih SUV-ova nakon prostora i visine, najnoviji GLS zasigurno je više nego dovoljan da zadovolji.

U tom smislu, GLS sigurno ne razočarava. Zapravo je veći i od Range Rovera i od X7, s međuosovinskim razmakom 60 mm dužim nego prije za još više unutarnjeg prostora. Tri reda i sedam sjedala zauzimaju kabinu, dok je prtljažnik veličine 470 litara s krajnjim stražnjim stolicama. Presavijte sve što se može, i prikazat će vam se ogromno utovarno mjesto od čak 2.400 litara.

Jedna stvar koja je vrlo „S-klasasta” kod GLS-a je razina tehnologije, to se ne može osporiti. Gotovo svaki dio tehnologije pomoći vozaču koju je tvrtka razvila je standardna oprema za model AMG Line Premium Plus Executive, uključujući Driving Assistant Plus s aktivnim održavanjem na cesti, upravljanjem, kočenjem i pomoći pri ubrzavanju. Opcijski paket za terensku vožnju od 1.495 funti (13.300 kn) uvodi niz off-road načina vožnje, kao i potpuno varijabilni pogon na sve kotače s blokadom diferencijala, niskim brzinama i kontrolom spuštanja nizbrdo.

Članak objavio Luka Petkovic

Opel Corsa

Nova Opel Corsa je veća, sportskija, lakša,… Nastavite niz

Ford Focus RS

Ford Focus RS u Mountune izvedbi ima čak 520 KS