in

Russell uoči dolaska u Mercedes: ‘Privilegiran sam da budem uz bok najboljem ikada’

Russell
Foto: Screenshot

Nakon tri godine s Williamsom, Russell se pridružio Mercedesu na puno radno vrijeme za sezonu 2022., udruživši se sa sedmerostrukim svjetskim prvakom Lewisom Hamiltonom koji bi, po svemu sudeći, trebao nastaviti s F1 karijerom. Promocija Russellu dolazi nakon pet godina u Mercedesovom programu mladih vozača u kojem je osvojio naslove u GP3 i Formuli 2 prije nego što je ušao u svijet F1.

Govoreći u intervjuu za kraj sezone, Russell je objasnio kako ga je korak naprijed prema Mercedesu u kombinaciji s rekordnim kalendarom od 23 utrke planiranim za 2022. godinu učinio hrabrim za svoju najzaposleniju godinu do sada, što se tiče broja utrka.

Mislim da ću se dobro odmoriti na početku godine,

rekao je Russell.

Vjerujem da je to važno, jer mislim da će iduća godina biti najintenzivnija godina u mom životu što se tiče rasporeda utrka, ali i izvan staze i što se tiče marketinškog aspekta. U Williamsu, gdje sam na neki način imao priličnu sreću, nisam morao raditi toliko marketinških aktivnosti samo zbog prirode pozicije na kojoj smo bili, a u Mercedesu će biti drukčije. Ondje imamo tone sponzora i puno obveza kojima se vozači trebaju pridržavati.

Ovo će također biti svojevrsni rezultat COVID-a. Sa svim vozačima i svim timovima, sve će se povećati jer su partneri propustili aktivaciju od posljednjih 18 mjeseci. Sa strane trkaćih elemenata i izvan staze, bit će nevjerojatno intenzivno. Dakle, u siječnju ću uzeti deset slobodnih dana, ugodan odmor, resetirat ću se i onda krenuti u akciju od sredine do kraja siječnja, a zatim staviti sve planove i ciljeve na stol te započeti ostvarivati ciljeve.

Russell će se pridružiti Mercedesovom timu koji želi nastaviti niz od osam naslova u konstruktorskom prvenstvu prema novim tehničkim propisima, koji su izmijenjeni za ovu godinu. Ovaj potez također označava Russellovu prvu pravu priliku da se natječe za prvo mjesto u F1, nakon što je veći dio svog trogodišnjeg boravka u Williamsu proveo boreći se niže u poretku.

Russell je jednom nastupio za Mercedes, i to na Velikoj nagradi Sakhira 2020., zamijenivši Hamiltona nakon što je tadašnji svjetski prvak bio pozitivan na COVID-19. Kvalificirao se kao drugi i vodio većinu utrke prije nego što su mu kasno mijenjanje guma i nesreća s tim istim gumama uskratili vjerojatnu pobjedu.

Russell je uživao u prilici da igra ulogu u razvoju novog bolida, kao i da radi zajedno s Hamiltonom, vozačem koji mu je tijekom odrastanja bio veliki uzor.

Stvarno sam uzbuđen vidjeti nove bolide i ono što nude svima,

rekao je Russell.

To je stvarno uzbudljivo, ali također se radujem što ću biti dio razvoja bolida koji će drastično napredovati tijekom cijele sezone, radeći s dizajnerima, radeći na simulatoru, ulažući puno posla u napredak. Siguran sam da neće nužno biti da onaj tko je najbrži na utrci da će i pobijediti, a i siguran sam da će biti nekih zanimljivih dizajna i da će možda biti nekih autsajdera koji će iznenaditi u početnim testovima ili utrkama.

„Riječ je o tome tko se najbrže razvija, tko se najbolje razvija i gradi te tko ima najbolje temelje za naredne godine. To je strana zbog koje sam stvarno uzbuđen iz inženjerske perspektive. Udruživanje s Lewisom nevjerojatno je uzbudljivo. U privilegiranoj sam poziciji da budem uz bok najboljem ikada. Nevjerojatna je to prilika da ponovno napredujem kao vozač i već vidim kako ću se snaći.

Trkaća karijera Georgea Russella

2014. Eurocup Formula Renault 2.0

2014. Formula Renault 2.0 Alps

2014. BRDC Formula 4 Championship (prvak)

2015. – 2016. FIA European Formula 3 Championship

2017. GP3 Series (prvak)

2018. FIA Formula 2 Championship (prvak)

Statistika Georgea Russella u F1

Broj utrka: 60

Postolja: 1 (VN Belgije 2021.)

Bodovi: 19

Utrke s najbržim krugom: 1 (VN Sakhira 2020.)

Godina 2017.: testni vozač (Force India)

Godina 2019.: 20. mjesto, 0 bodova (Williams)

Godina 2020.: 18. mjesto, 3 boda (Williams, Mercedes)

Godina 2021.: 15. mjesto, 16 bodova (Williams)

Godina 2022. ? (Mercedes)

Članak objavio Redakcija

Walter Arnold

Priča o prvoj kazni za prekoračenje brzine: Walter Arnold i jurnjava od 13 km/h

F1 bolid

Povratak stare teme: F1 bolid mogao bi voziti naopačke!