Pretraži
BMW 3-ica E36 trpi sve! Legendarna jurilica ili ultimativni „seljo tuning“. Svako bira svoje

BMW 3-ica E36 trpi sve! Legendarna jurilica ili ultimativni „seljo tuning“. Svako bira svoje

Objavljeno: 12/01/2019 / Autor: Mihael / Foto: wheelsage.org / Reddit

Od svih generacija opjevane BMW-ove 3-ice, E36 sa sobom nosi vjerojatno najviše kontorverzi. Što to ima u BMW-ima iz sredine 1990-ih da privlače stereotipe ali i stereotipne tipove? Trebamo li navoditi koji je drugi BMW pored nesretne E36-ice prepun stereotipova (nije greška u pisanju), onda očito niste odavde ali pomoći ćemo vam. Koliko je 36 manje 2?

Evo, nastavljamo sa tricom, ipak je ovo njen trenutak da još jednom zablista pa krenimo od početka. BMW je sa E36-icom napravio treću generaciju omiljene nam trice u kojoj je po prvi puta ponudio razne novine u ovoj kompaktnoj limuzinskoj klasi automobila. Logično, prva karoserija u kojoj je E36-ica došla među nas je limuzina sa četvora vrata, a ubrzo su uslijedili kupe, kabriolet, karavan pa čak i gradski kompakt.

Cijela ova paleta karoserija a zajedno s tim i brojnih motora, spojenih u jedno, pod imenom BMW 3 E36 proizvodila se od 1990. do 2000. godine. Pored svega, E36 generacija je po prvi puta dobila ručni mjenjač sa šest brzina u M3 izvedbi, zatim je prva dobila 5-brzinski automatik a uspjeli su u nju ubaciti i dizelaša, prvog u seriji.


BMW 3 E36 žutokljunac

BMW 3 E36 žutokljunac

BMW 3 E36 žutokljunac


Rekli smo da je ovo trenutak da trica zablista i to baš u E36 verziji, a bome se ovaj Amerikanac potrudio da „blista“ i zasljepljuje neugodnije i od samog sunca. Otkuda početi (ne)gledati u ovu nesretnu tricu, teško nam je reći. Žuti kljun na sivkastom tijelu, možda malo podsjeća na galeba ali definitivno ne želimo vrijeđati galebove, te lijepe i elegantne ptice.

Detaljnijom inspekcijom prema sredini automobila, nemoguće je ne primjetiti sterotipa (ne, nije greška) za volanom. Čovjek je u elementu, zavalio se, skoro da spava na mjenjaču (srećom pa je automatik, nadamo se). Znate onaj položaj kad se vozite iza nekog automobila pa je glava vozača ispred vas točno između vozačkog mu i suvozačkog sjedala, pridržava se za volan samo zato da se ne izvrne na suvozačko.

I dobro, ne bismo mi sad toliko negodovali da si ovaj genijalac nije stavio ovu ogromnu buhtlu na haubu motora pa kad pokušava voziti u „krkanskom“ položaju, jedino što vidi je ta buhtla a ovi ispred, sretno im bilo. Zaokružimo ovaj paket opreme sa kreativno zamuljanim predimenzioniranim pragovima i blatobranima i imate pred svojim očima (ako možete gledati još uvijek) ultimativno krkansko prometalo.

Koga zanima, lokacija vozila je navodno negdje u blizini Atlante u američkog Georgiji, nećete ga promašiti. Za kraj smo dodali i nekoliko decentnih, puritanskih E36-ica sa katarzičnim djelovanjem.


Pogledaj galeriju


BMW 3 E36

Povratak na vrhpointer
Zatvori X