in

S tri nova modela Harley-Davidson korača u budućnost?

Harley-Davidson

Ironično, zar ne? Iako su motocikli jeftiniji, ekološki prihvatljiviji i učinkovitiji načini prijevoza od automobila, posljednjih nekoliko godina bilježi se opadanje prodaje motocikala, starenje putnika i opći gubitak interesa u usporedbi s mirnim danima Biker build-offa. Kako bi se borio protiv toga, Harley-Davidson najavio je agresivan plan za potpunu promjenu svog poslovnog modela u nastojanju da privuče današnju mlađu generaciju na radost motociklizma.

Trenutno na raspolaganju imate mnoštvo modela koji imaju klasični stil, kultni prestiž i legendarne performanse koje karakteriziraju „The Motor Company”. Evo tri naša favorita među novim modelima.


Harley-Davidson FXDR 114

Želite li se izdvojiti od tipičnog Harley motora? Najnovija Harleyeva ponuda je FXDR 114, sportski kruzer koji izgleda kao da bi bio jednako dobar na stazi kao i u gradu. Oštar, moćan i agresivno oblikovan, nije nalik ni na čemu što je Harley radio prije. Jednostavno rečeno, FXDR je napravljen za performanse. Inače se nalazi samo kao skupa dodatna oprema, Milwaukee-Eight 114 motor je jedan od najvećih V-blizanaca koje Harley proizvodi. Ovdje isporučuje nevjerojatnih 161 Nm okretnog momenta – što FXDR čini jednim od najsnažnijih i najlakših Harley-Davidsona u čitavoj seriji. I nije samo za pokazivanje. Radi se o opipljivoj snazi koja je još dinamičnija jer je motocikl težak samo nešto više od 270 kilograma.

Harley-Davidson 1200 Custom

Tražite klasičniji Harley koji je lak za oči, ali i novčanik? Isprobajte 1200 Custom. Prodaje se od samo 10.999 dolara, to je jedan od pristupačnijih Harley-Davidsona koje možete nabaviti, a koji nije smatran kao motor za početnike. Motor Evolution od 1200 ccm je daleko spremniji za autoceste od svog ranije spomenutoga kolege od 883 ccm. Jednostavno, osjeća se odraslijim, a Custom ima jasnu, podebljanu grafiku, zdepastu prednju gumu i obilje kroma kako bi bio jednostavan i profinjen. Taj izravan pristup dizajnu itekako osvježava. Harley je bio kriv što se previše trudio replicirati ono što su druge tvrtke otprije pružale, pritom zanemarujući ono što ga čini tako izvrsnom platformom za prilagodbu. Jednostavna grafika, kromirane cijevi i kotači s krakovima daju 1200 Custom tradicionalniji izgled od, recimo, Irona ili Roadstera, ali katalog dijelova i dodatne opreme prepun je mogućnosti da Sportster Custom učinite svojim vlastitim.

Harley-Davidson Road King Special

Ako više volite Bagger stil motora, a sudeći prema prodaji, to vole mnogi Harleyjevi entuzijasti, možete krenuti tim putem, a da još uvijek nastavite vlastitim putem. Road King Special jeftiniji je od Harleyjevih popularnijih Street Glidea i Road Glidea, uglavnom zato što izostavlja oblogu i vjetrobran. King Special nudi prostrane, rastegnute tvrde bisage, zamračen motor, ispuh i komponente i, najbolje od svega, onaj gore spomenuti Milwaukee-Eight 114. Ručno podesiv stražnji ovjes omogućuje vam podešavanje vožnje dok ste u sedlu, a povezane Brembo kočnice pružaju ozbiljnu snagu zaustavljanja. Special također ima upravljač od 23 cm, kotače od 48 cm u stilu turbine (naravno, zatamnjene) i podebljanu, crnu gondolu na prednjim svjetlima. U katalogu postoji mnogo dodataka za stiliziranje baš onako kako želite.

Članak objavio Luka Petkovic

Lancia Delta S4

Lancia Delta S4 Stradale: Kralj najluđeg razdoblja WRC-a

BMW E36

Legendarna jurilica ili ultimativni seljo tuning: BMW E36