Audi R8 2019 prerađen je s dodatnom snagom i više osjećaja u upravljanju, a sve to umotano je u karoseriju agresivnijeg izgleda. Ove promjene dodaju samo malo „šljokica“ i začina automobilu koji je već bio prepun osobnosti. Dok konkurenti iz McLarena i Porschea mogu ponuditi nešto dinamičnije, R8 i dalje vlada svojom čistom dramatičnošću i šarmom stare škole.
I preko 600 konja
Audi R8 uvijek se isticao od svojih vršnjaka jer je tako lijepo staromodan. Dok druge automobile pokreću učinkoviti turbo motori smanjene veličine, Audi R8 2019 drži se svog glasnog V10 motora koristeći veliku kubičnu zapreminu za svoj arsenal. Iz 5,2-litrenog motora istisnuto je malo više snage, uz nekoliko inženjerskih podešavanja i laganu vizualnu preobrazbu.
Audijeva rešetka „Singleframe“ proširena je i spuštena kako bi se napravilo mjesta za tri utora koji sežu do Ur-quattra iz osamdesetih. Straga ćete primijetiti novi mrežasti poklopac pune širine, kao i svjež dizajn branika, dok su auspusi inspirirani GT3 trkaćim modelom.
Ispod preuređene karoserije, standardni motor iz Lamborghinija s prirodnim usisavanjem motora V10 dobiva snagu od 30 konja, te je sada na 564 konja. Stari V10 Plus sada ima oznaku „Performanse“. Sa svojom snagom od 602 KS, narastao je na 613 KS. Time se čudovište sa srednjim motorom ubrzava od 0 do 100 km/h za 3,1 sekundu, prije nego što dosegne brzinu od 205 km/h.
Promjene male u usporedbi sa starim R8
Nema promjena opruge ili amortizera. Ono što je novo, međutim, mogućnost je zamjene čelične šipke protiv prevrtanja za novu ojačanu aluminijskim ugljičnim vlaknima, koja smanjuje težinu automobila za dva kilograma. Tu je i brži upravljač, standardna elektromehanička postavka osjetno je oštrija i ima nešto više osjećaja, ali dinamička postavka je prebrza, osobito u načinu rada Performance. Postoje veće keramičke kočnice, a sada se možete odlučiti za gume Michelin Pilot Cup 2.
Promjene su sada male, ali nikad zapravo ništa nije bilo loše u načinu na koji je stari R8 vozio. Iako vam ne možemo reći čine li promjene veliku razliku na cesti, lukava staza Ascari u Španjolskoj pokazala je da su ažuriranja dodala malo više razlike. Dobitak snage je zanemariv, ali urlajući V10 je još uvijek zabavan komad R8 modela.