Jedan od najuspješnijih Lancijinih proizvoda bila je Delta, punog naziva Lancia Delta Integrale. Proizveden je od 1979. do 1994. godine za mnoge različite primjene na cestama i stazama. Automobil je debitirao na sajmu automobila u Frankfurtu kao dizajn Giorgija Giuigara baziran na komponentama Fiat Ritma. Iznenađujuće, ova Lancia Delta Integrale je Lanciju dovela u njeno najuspješnije reli razdoblje.
Do 1985. godine Lancia je pripremila prototip Delte za reli utrke Grupe B. Nastali automobil, nazvan Delta S4, bio je „vrući“ hatch ekstremnih specifikacija koji jedva da je nalikovao proizvodu s kojim je dijelio ime. Imao je motor od 480 konjskih snaga smješten u središtu šasije svemirskog okvira. Nažalost, S4 se vrlo kratko utrkivao zbog toga što je FISA 1986. godine otkazala utrke Grupe B. Stoga je S4 prerano povučen iz utrka. Srećom, Lancia je imala dalekovidnost da razvije Deltu 4WD, cestovnu Deltu godinama prije nego što su napustili Grupu B. Za reli sezonu 1987., Abarth je pripremio verziju ovog automobila, Delta HF 4WD, samo za reli utrke. Bio je puno civiliziraniji od S4, imao je aerodinamiku temeljenu na proizvodnji i konstrukcijske materijale, ali je imao i moćan sustav pogona na četiri kotača. S Delta HF 4WD, Lancia je osvojila titulu konstruktora 1987. s velikim Juhom Kankkunenom, četverostrukim svjetskim prvakom, koji je osvojio titulu vozača.
Kako je Lancia bila i još uvijek je u vlasništvu Fiata, ne bi trebalo biti iznenađenje što Integrale koristi dvolitreni Fiatov motor koji je dizajnirao Aurelio Lampredi. Ažuriran u gotovo svim područjima, Integraleov motor je evolucija onog koji se nalazi u ranom Delta HF Turbu. Svi automobili proizvedeni nakon 1989. godine imaju glavu sa 16 ventila, veće mlaznice goriva i malo izmijenjen kompresor. Konkretno, turbina je manja na turbopunjaču, ali su otpadna vrata modificirana kako bi se osiguralo veće pojačanje. Ovi 16V primjeri daju 200 KS, 15 više konjskih snaga od dizajna s osam ventila.
Budući da na karoseriji automobila grupe A nisu dopuštene nikakve modifikacije, Integrale ima istu karoseriju kao i na reli automobilu. Kombinira raspored s pet vrata Giorgia Giuigara sa svrhovitim modifikacijama, uključujući proširene lukove kotača, modificirane odbojnike i izbočenje na haubi od tri centimetra. Najspremnija tvrtka za prelazak iz Grupe B utrka u Grupu A bila je Lancia. Njihova odlučnost da ostanu na vrhu može se vidjeti ne samo u evoluciji Delta trkaćeg automobila, već i cestovnog automobila.
Od 1987. do 1992. Lancia je uzastopno osvajala konstruktorski naslov proizvođača skupine A, što je rekord koji do danas nije srušen. Ovim rezultatima Lancia je Integrale učinila jednim od najuspješnijih reli automobila ikada – legendarnim automobilom izgubljenog vremena.