in

VIDEO Što se mora mora se, no razbijati Rimac C_Two čak pet puta nije uopće lijep prizor

Foto: Screenshot

Kao i svi proizvođači, i hrvatski proizvođač super-automobila Mate Rimac mora testirati svoje automobile. Budući da C_Two, koji je debitirao na sajmu automobila u Ženevi prošle godine, obećava maksimalnu brzinu veću od 400 km/h, svakako mora biti sposoban izdržati veliku silu. Potpuno električni Rimac C_Two vrijedan dva milijuna dolara ima bateriju od 120 kWh i četiri motora hlađena tekućinom. Ti motori dobri su za 1.914 konja i oko 2.300 Nm okretnog momenta, što omogućuje sprint od 0 do 100 km/h u traženih 1,85 sekundi. Isporuke će početi 2020. godine.

Rimac prvo simulira padove iz svih kutova. Sve podatke o šasiji, materijalima, čvrstoći i debljini potrebno je unijeti u superračunalo Rimac kompanije. To im daje najbolji model. Nakon toga dolazi do sudara, na razini komponente. Ako se nešto pokvari što inženjeri Rimca nisu očekivali, mijenjaju model računala. Onda to rade opet. I opet. I opet. Mnogima je ovo teško gledati.

Kako razvoj napreduje, promjene je sve teže napraviti, pa što više toga Rimac primijeti ranije da nije dobro, to će tu komponentu biti lakše popraviti. Sve se to radi s namjerom kako biste na tržište izbacili automobil koji će vas spasiti ako se, poput Richarda Hammonda iz The Grand Toura, sjurite s planine. Taj je automobil živio da ispriča priču, a nadamo se da će i Rimac C_Two. Između ostalog, nadamo se da uopće nećete imati katastrofalan sudar, ali ako Vam se to dogodi, bit ćete pokriveni.

U nastavku pogledajte kako je strašni crash test izgledao…

Malo o Rimcu C_Two

C_Two, skraćeno za Concept Two, je potpuno električni hiperautomobil hrvatskog proizvođača Mate Rimca. Automobil pokreću četiri elektromotora, po jedan za svaki kotač, i sposoban je za vožnju bržu od 400 km/h. Izravni je nasljednik Rimčevog prvog automobila, Concept_One, i varijante usmjerene na stazu, Concepta S. Automobil bi trebao ući u proizvodnju naredne godine.

Članak objavio Luka Petkovic

bez struje

Bilo jednom u Kaliforniji: Policijski Tesla Model S ostao bez struje usred potjere

Mercedes

F1: Ferrari poklonio dvostruku pobjedu Mercedes-Benzu