Pretraži
Što se mora – mora se! No razbijati RIMAC C_TWO čak PET PUTA nije uopće lijep prizor!

Što se mora – mora se! No razbijati RIMAC C_TWO čak PET PUTA nije uopće lijep prizor!

Objavljeno: 25/09/2019 / Autor: Petar Bondek / Foto: Rimac Automobili

Drago nam je što se Rimac tako predano bacio na posao, no gledanje uništavanja fantastičnog hyper/superautomobila nije za svačiji želudac!

 

A gdo bu to platil?

Vječno pitanje sa šanka može se preseliti na aktualne crash-testove koje Rimac provodi na svom top-modelu.

Uz stotine testova pojedinačnih dijelova crash test cijelog sklopa je nezaobilazan dio homologacije svakog automobila, a kamoli onih s prefiksom HYPER. Prvo se rade simulacije, pa ako je ekipa sretna, slijedi testiranje s eksperimentalnim prototipom, nakon toga s prototipom automobila za prva mjerenja, pa onda na red dolaze pred-proizvodni prototipovi a tek nakon njih pravi serijski automobil.

Zvuči kao odlična prilika za dilere karbonskih trzalica – na eBayu se probaju po pet Eura komad, pa kad izračunate koliko jedan C_Two može odraditi koncerata na Gibsonu, Fenderu ili Ibanezu…

 

Tifosi iz Santa Domenice

Da, Daniele Giachi ima pune ruke posla kao glavni direktor inženjeringa, no lijepo je slušati rossijevski engleski u slučaju Rimca i svu strast koji Talijani kao pravi tifosi ulažu u kreaciju ovog hrvatskog superproizvoda. Znate što točno znači pojam tifosi? TIFUSARI, jer fanatično navijanje liči na buncanje oboljelog od tifusa u stanju općeg bunila…Upravo zato mi moja žena prije svake utrke F1 ubrizga 0,5 ml Typhim Vi-ja (meni omiljenog cjepiva protiv tifusa) da cijela naša obitelj lakše prebrodi oktansku nedjelju.

Pred ekipom u Sv. Nedjelji je još mnogo radnih nedjelja, no put u sam vrh proizvođača hyperautomobila nije šetnja parkom, nego više liči na uspon na Nangu Parbat ili Annapurnu.

 

Uspon je krvav posao, no zato pogled s vrha vrijedi svake kapi krvi ili znoja!

 

Kako u alpinizmu, tako i u svakom drugom poslu…

 

 

Pogledaj galeriju

Povratak na vrhpointer
Zatvori X