Na prvi pogled, najnoviji Porsche Cayenne ne razlikuje se mnogo od svog prethodnika, ali to su kupci Porschea i očekivali. Unatoč tome, ispod „kože“ nalazi se neka vrhunska nova tehnologija za ovu treću generaciju modela koja je pomogla Porscheu da se usredotoči na njegovo poboljšanje u ključnim područjima.
Hibridi nude atraktivne ponude
Počevši iznutra, novi tretman kabine atraktivniji je i moderniji, a putnici bi također trebali primijetiti značajna poboljšanja u profinjenosti. Lakša šasija i nadogradnje ovjesa pomogle su pojačati ionako impresivnu dinamiku, a kao što biste očekivali, tu su i poboljšanja učinkovitosti.
Uz to, dizelska inačica trenutno nije prisutna u ponudi, što će za neke biti razočaranje, a vlasnici Cayennea plaćaju veliku cijenu za privilegiju kupnje i vožnje ovog prestižnog i premium SUV-a, iako hibridni modeli nude atraktivne ponude za vozače službenih automobila zahvaljujući niskim emisijama CO2.
Porsche Cayenne danas je prisutan u dovoljnom broju da ga se učini neupadljivim prizorom na cesti, ali kada je lansiran još 2002. godine, njegova jedinstvena kombinacija standardnih performansi Porschea i upravljanja s praktičnošću SUV-a učinila ga je pravim „magnetom“ za automobilske razgovore entuzijasta. Ako potražite stare recenzije iz ranih 2000-ih i shvatit ćete da su recenzenti smatrali da je ekstremna Turbo verzija posebno zapanjujuća.
Pokretanje SUV linije puni pogodak
Neki „puritanci“ sportskih automobila mrzili su čak i ideju da bi Porsche mogao napraviti SUV, ali ostatak svijeta ga je volio. Rezultat? Porsche je imao instant bestseller u rukama, stvarajući profit koji je tvrtka uspjela reinvestirati u svoju liniju sportskih automobila. Cayenne Turbo također je bio poziv na buđenje za mnoge druge marke u segmentu luksuznih „offroadera“.
Range Rover Sport stigao je 2004. godine, a rivali ekstremnih performansi za Cayenne Turbo sada uključuju BMW X5 M, Mercedes-AMG GLE 63, Maserati Levante S, Bentley Bentayga i Lamborghini Urus. Potonji dijeli najnoviju MLB Evo inženjersku platformu s Cayenneom i naravno Audijem Q7, a svi su „prijatelji“ iz VW grupe. Manje ekstremne verzije Cayennea moraju se natjecati s još širim spektrom vrhunskih terenskih vozila, uključujući Volkswagen Touareg i Volvo XC90.
Značajke novog modela uključuju 4D upravljanje šasijom (naslijeđeno od Panamera tvrtke) s raznim načinima vožnje, aktivni pogon na sva četiri kotača i automatski mjenjač s osam stupnjeva prijenosa koji je standardan u cijeloj ponudi. Također dolazi s poboljšanim zračnim ovjesom, dok nova postavka ovjesa s više karika, vektoriranje zakretnog momenta i opcijski aktivni stabilizatori postavljaju temelje za izvanredne performanse na cesti.