Nema sumnje da je 924 neopjevani heroj Porscheove slavne povijesti. Ovaj čudni VW-Audi-Porsche spoj ne samo da je spasio tvrtku prije više od 40 godina, već je i omogućio njemačkoj firmi da nastavi opstati i u konačnici napredovati. Kada je predstavljen 1976., pet godina nakon početka projekta, 924 je zamijenio 914 kao pristupačni Porsche. Automobil je dizajnirala i razvila Ferdinandova tvrtka i s pravom bi se trebao smatrati pravim Porscheom. Doista, Porsche 924 spasio je tvrtku nakon što su se VW i Audi odlučili povući iz zajedničkog projekta. Međutim, Porsche nije imao kapacitete za proizvodnju, pa je stvarni proizvodni proces prepustio Audiju! Nakon mnogo godina ismijavanja, i javnost i tvrdokorni Porsche entuzijasti vide 924 u novom svjetlu. Danas je jeftin, zabavan i lagan za posjedovanje.
Motor sprijeda
Mora se priznati da je 914 s motorom po sredini bio malo promašen, ali to nije naštetilo odnosu između Porschea i VW-a i tako su imali drugi pokušaj s Porsche 924. Prvo je trebao biti VW/ Audi sportski kupe, ali kada se pojavio 1976. godine, 924 je s pravom nosio oznaku Porschea nakon što se VW ohladio. Elegantna karoserija s troja vrata, s nenametljivim dobrim izgledom, bila je ispred svog vremena kasnih 1970-ih. Potpuno ortodoksni dizajn, najsporniji dio nije bio pametan stražnji sklop mjenjača, već podrijetlo njegovog motora. U radikalnoj promjeni u odnosu na dosadašnju praksu, vodeno hlađeni, četverocilindrični 2,0-litreni motor od 125 konja nalazio se sprijeda!
Jedan od najvećih smetnji 924 bio je njegov izvor energije, jer se tvrdi da je motor došao iz Volkswagen LT komercijalnog kombija! To je do neke točke točno, ali ono što Porsche puristi obično ignoriraju je činjenica da je motor s ubrizgavanjem goriva prvenstveno bio sila iza luksuznog Audija 100 limuzine. Porscheov vlastiti četverostupanjski ručni mjenjač, odnosno agregat mjenjač-diferencijal u početku je osiguravao pogon prije nego što je 1978. preuzeo petobrzinski mjenjač s pozicijom prvog stupnja prijenosa. Audi peterobrzinske jedinice s konvencionalnim položajima mjenjača postavljaju se od 1980. godine. Automatski mjenjač s tri brzine bio je opcionalan, ali ga kupci rijetko odabiru. Daljnje mehaničke značajke uključivale su neovisni ovjes, dvostruke kočnice i precizno upravljanje zupčanikom i zupčanikom – mnogi dijelovi su preuzeti iz odlazećeg Beetlea 1302 i impresivnog Scirocca.