in

Nova Škoda Octavia: Kvalitetna i obiteljska

nova Škoda Octavia
Foto: Screenshot

Bilo bi nepravedno reći da je Škoda igrala na sigurno s novom Octavijom. Poboljšanja vanjskog stila, tehnologije u vozilu i kvalitete materijala u kabini pomažu u stvaranju oštrijeg izgleda i pružaju stvarnu namjeru češkog proizvođača. Nova Škoda Octavia dorađena je u svim pravim područjima bez kompromisa u pogledu prostora, praktičnosti i velike svestrane upotrebljivosti. Možda će vas koštati malo više, ali Škoda je ostala usredotočena na isporuku uspješnog, svestranog hatchbacka koji je prikladan za najbolje u klasi.

Škoda predobro poznaje svoje kupce Octavije. Ako tražite veliku vrijednost, niske troškove rada, u kombinaciji s gomilom praktičnosti i udobnom vožnjom, onda je češki proizvođač pokrio sve osnove. Stari „snobizam“ opravdano jenjava i nova Škoda Octavia sigurno može visoko držati glavu u klasi obiteljskog hatchbacka. Svaka generacija zadržala je jasan fokus i osjećaj svrhe, stvarajući bazu odanih kupaca i istinsko uvažavanje njezinih očitih kvaliteta.

I ne govorimo to samo mi, u nedavnom istraživanju zadovoljstva vozača, automobil treće generacije i ponovno je završio u gornjoj polovici kategorije „najboljih automobila za posjedovanje“, dok je sama Škoda zauzela peto mjesto od 30 proizvođača. To nije sve, jer je Škoda Octavia okrunjena automobilom godine za 2020. u brojnim izborima, dok je Škoda Octavia karavan odnijela nagrade u kategoriji „karavan godine“.

Uz najnoviju Octaviju, tu su sve uobičajene funkcionalnosti, ali ovaj put tu je pametan novi izgled i suvremeni infotainment sustav, dok se kvaliteta kabine osjeća boljom nego ranije. I ona je malo veća, povećala se za duljinu od 19 mm i 15 mm je šira u usporedbi s prethodnim modelom.

Škoda Octavia dijeli mehaničku podlogu, motore i elemente ugrađene tehnologije s Volkswagen Golfom, a tu je i rival SEAT Leon unutar obitelji Volkswagen Grupe. Ostala konkurencija uključuje automobile kao što su Ford Focus, Honda Civic, Toyota Corolla i pobjednik „Svjetskog dizajna automobila godine“, Mazda 3.

Octavia je prva Škoda koja ima blagu hibridnu tehnologiju. 1,0-litreni i 1,5-litreni TSI motori mogu se elektrificirati 48-voltnim starter motorom na remen i 48-voltnom litij-ionskom baterijom radi poboljšanja učinkovitosti.

Članak objavio Luka Petkovic

Top 10 najskupljih automobilskih klasika

Ford Puma

Kako li samo brzo odrastaju: Od briljantnog malog coupea, Ford Puma je postala SUV