in

BMW X6: Ovo je novo izdanje BMW-ovog bestsellera

BMW X6
Foto: Screenshot

Što god mislili o stilu, BMW-ov najnoviji X6 je konkurentni SUV coupe. Njegove su vozne karakteristike i oprema blizu vrha u klasi, a također se dobro ponaša na cesti te se mora priznati kako je X6M apsolutni raketni brod. Dizelske inačice i dalje imaju najviše smisla u smislu troškova rada i dobre vožnje, dok je zahvaljujući većoj kabini nego prije, dobra i unutarnja praktičnost. Ipak je to konkurentna klasa i iako se ni njegovi konkurenti iz Audija, ni Mercedesa ne nose tako uredno, oni su i dalje uvjerljive alternative, tako da novi BMW X6 nije baš lider u klasi.

BMW X6 je automobil koji dijeli mišljenja, bilo da se radi o savršenoj interpretaciji formata sportskog SUV-a sa svim BMW-ovim uobičajenim kvalitetama, ili o nepotrebno velikom, teškom i agresivnom vozilu koje predstavlja rasipnost pomoću kojeg trošimo resurse. U koji god tabor upali, X6 je očito uspješan za BMW, a najnoviji model je također najbolji do sada – manje glomazan nego prije, bolji za vožnju i izdašnije opremljen. Niti stil, koji više nalikuje kupeu, nije velika prepreka praktičnosti kakav je nekada mogao biti. BMW je proširio X6 za najnoviju generaciju, pronalazeći dodatni prostor između kotača i kao rezultat toga proširivši kabinu i prtljažnik. Iako nemate opciju sa sedam sjedala kao što imate u X5 s kojim X6 dijeli praktički sve, još uvijek postoji veliki prtljažnik, stražnja kabina u koju se mogu smjestiti čak i viši okviri i unutrašnjost koja je općenito prostrana, udobna i dobro izgrađena.

Tu je i korisno širok raspon motora, koji pokriva sve, od razumnih šest dizelskih modela s ekonomičnošću koja se približava oznaci od 65 kilometara po galonu, do tvrdoglavog X6M Competitiona koji je jedan od rijetkih SUV-ova koje biste mogli uzeti na bilo kojoj stazi. Svi X6 automobili, također, voze dobro, s finom ravnotežom vožnje i upravljanja te dobrom udobnošću na dugim stazama. Razine opreme ne nude iznenađenja s uobičajenim dopunama Sport i M Sport koje se nude u kombinaciji s 40i benzinskim i 30d/40d dizelskim modelima. Standardni komplet uključuje legure od 48 centimetara, prilagodljiva LED svjetla, grijana prednja sportska sjedala obrađena kožnim presvlakama Vernasca, automatska prtljažna vrata i BMW-ov Live Cockpit Professional infotainment setup.

Dobar je primjer svoje vrste, uspoređujući se s rivalima kao što su Audi Q8 i Mercedes-Benz GLE Coupe – drugim SUV-ovima koji su, slijedeći BMW-ovo vodstvo s originalnim X6, dobili više nagnute linije krova i zamijenili vrhunsku praktičnost za „zericu“ više stila.

Članak objavio Luka Petkovic

Kia Rio

Kia Rio: Svjetlosnim godinama ispred prve generacije

BMW M3

BMW M3 Competition: Rezultat najopsežnijeg remonta u povijesti