Pretraži
Novi BMW X6 -THE MONEYMAKER; ovo je nova edicija BMW-ovog bestsellera

Novi BMW X6 -THE MONEYMAKER; ovo je nova edicija BMW-ovog bestsellera

Objavljeno: 03/07/2019 / Autor: Petar Bondek / Photo: BMW AG

Novi BMW X6 : Chris Bangle, please vrati se…i usput pokupi Paula Bracqa na putu prema Münchenu!

Nikad nisam mislio da ću poželjeti povratak Chrisa Banglea; dapače u veljači 2009. sam pozvao rundu najboljeg bavarskog piva za cijeli birc čim sam pročitao vijest da je nakon 16 godina na čelu BMW-ovog dizajna Chris dao otkaz.

Čak sam mu se osobno ispričao za tu rundu Aecht Schlenkerle kad sam ga sreo 2013. u Ženevi… Čovjek griješi sve dok diše, no tu i tamo požalim sve gorke riječi koje sam napisao o njegovom radu.

Nemojte me krivo shvatiti, cijenim rad nove ekipe pod vodstvom našeg Međimurca, no dizajn novih BMW-a kao da ima samo dvije zadaće – zastrašiti prolaznike i zaraditi ogromne količine novca! Zasad im sve ide po planu, no malo tradicionalizma (kao kod Porschea) ne bi bilo na odmet, pogotovo kad imate TAKVU tradiciju za koje bi neki oznaci ubili…

 

Novi BMW X6 – Tehnokracija über alles

Ok, dosta je bilo nostalgičnog naricanja i razvodnjavanja najboljeg bamberškog piva suzama – što novog nudi BMW-ov bestseller? XXL nozdrve/ bubrezi su dobile oblik pentagona (sad se nudi i njihovo osvjetljenje), “zračne zavjese” ispod njih odsad imaju gabarite San Marina, a znatno je vidljivija upotreba aerodinamičnih elemenata, ključnog faktora kod vozila s čeonom projekcijom stambenog bloka.

Prelazimo na ono najbitnije – obje osovine imaju zračni ovjes sa samoporavnavanjem, standardna je dinamička kontrola amortizera, kao i osambrzinski Steptronic, nude se dva dizelska i dva benzinska motora u rasponu od 195 kW/265 KS – 390 kW/530 KS, a tu su i posebni modeli – xLine ako ste za tradicionalniji look/opremu i M Sport ukoliko to nekad sveto slovo imate na košulji/šalici/ručniku/garažnim vratima/prsima – uokvireno srcem.

Po Klausu Fröhlichu,( članu Upravnog odbora za razvoj) radi izuzetno skupog rata oko sirovina za električne automobile njihova proizvodnja će ostati skupa, pa benzincima ostaje dobrih 30 a dizelašima 20 godina života! Ober, bitte ein Schlenkerla  für Herr Klaus!

Da, neki dan je došlo do #NoSUV prosvjeda u Berlinu, gdje je gomila aktivista tražilo zabranu SUV-a u gradovima radi tenkovskih gabarita i zagađenja, no bar 50% tih razloga ne drži vodu.

Da, ogromni su, često ih voze odbojni ljudi (ljudi su po defaultu čudna i kompleksna bića), nemaju previše mjesta za prtljagu i teže preko dvije tone uz sav tehnološki napredak, no iz nekog razloga – ljudi ih obožavaju.

Protiv toga se ne može ni logikom ni prosvjedom…ljepota je još uvijek u oku promatrača – i njegovom novčaniku.

Pogledaj galeriju

Novi BMW X6

Povratak na vrhpointer
Zatvori X