BMW je propustio šansu s novim X2 M35i. Automobili proizvođača klase M povijesno su bili jedni od najzahtjevnijih modela svog tipa, ali BMW X2 djeluje tiho i pomalo previše „kulturno”. Čini se kao nešto više od brže verzije standardnog automobila, a ne kao M Performance model za sebe.
Svjetskim proizvođačima automobila trebalo je malo vremena da prihvate ideju brzih SUV-ova, a još duže da usporede šarm i pristupačnost hot hatcha s poželjnošću i praktičnošću 4×4.
Za BMW, X2 je bio savršen kandidat – najmanji i najoštriji SUV je među najdinamičnijim automobilima svoje vrste, uredno ga se upravlja čak i u standardnom obliku s pogonom na prednje kotače.
Ali za M35i, BMW je ubrzao stvari. BMW X2 dobiva isti TwinPower 2,0-litreni turbo benzinski motor kao i nadolazeći M135i, uparen s istim inteligentnom xDrive postavom. Kao i njegovi glavni suparnici, tu je oko 300 KS, plus sprint od 0 do 100 km/h za oko pet sekundi.
Međutim, za razliku od svojih glavnih rivala, čak i najjeftiniji X2 M35i košta više od 40.000 funti. Negdje čak i dosta više, s cijenama od 43.315 funti. To je 6 tisuća funti više od Audija i gotovo 7.500 funti više od Cupre.
Dobro je opremljen, naravno, ali to nije daleko od onoga što ćete platiti za početni Porsche Macan. A kada uzmete u obzir daleko veće preostale vrijednosti tog automobila, vjerojatno će između njih biti nešto više kada su u pitanju mjesečni financijski troškovi.
Osim cijene, M35i nosi mnoštvo nadogradnji u odnosu na standardni X2, uključujući posebno podešeni M Sport ovjes i mehanički diferencijal s ograničenim proklizavanjem, kao i dotjerani mjenjač s osam stupnjeva prijenosa s kontrolom pokretanja.
Sve to pomaže da se BMW X2 osjeća kao prava džepna raketa. Sjedite nisko, a ponekad je alarmantno brz. Mjenjač dobro reagira u svakom načinu vožnje.
Dakle, njegovi su suparnici jeftiniji za kupnju, bolje opremljeni i privlačniji za vožnju, ali nudi li BMW ikakve prednosti kada su u pitanju paketi i praktičnost? Ne baš. Unatoč svojoj podignutoj karoseriji, X2 nije ništa svestraniji od vašeg prosječnog obiteljskog hatchbacka. Prtljažnik od 470 litara pristojne je veličine, ali kabina je skučena zahvaljujući debelim C-stupovima i kosoj liniji krova. Cupra Formentor ga je u ovom pogledu još jednom nadmašila.