in

Russell o Nizozemcu koji juri prema 3. naslovu svjetskog prvaka: ‘Max je manje agresivan nego što je ikada bio’

Foto: Jose Breton- Pics Action / Shutterstock.com

Verstappen trenutačno maršira prema trećem uzastopnom naslovu svjetskog prvaka, a njegovi dosadašnji uspjesi iz 2023. nisu imali mnogo toga zajedničkog s 2021. godinom kada je prvi put postao svjetski prvak, onda kada je klađenje na Formulu 1 bilo izuzetno uzbudljivo zbog nezaboravne borbe Verstappena i Hamiltona. Sjajni Nizozemac se žestoko obranio od Carlosa Sainza na početku nedavne utrke u Barceloni, što nije izazvalo kontroverzu nakon što je Sainz izjavio kako se Max dobro branio, prešao ga i napravio ono što je imao za napraviti.

Smirivanje tenzija između Russella i Verstappena

Ranije tijekom ove sezone, Verstappen je izazvao iznenađenje kada je ljutito reagirao na Russellov manji kontakt na početku sprinta u Bakuu, nazvavši Britanca “kurvinim sinom” tijekom razgovora nakon utrke.

Svi ovi razvoji događaja slijede nakon što je Verstappen krajem prošle godine izjavio da se on i kolege članovi trenutne mlađe generacije F1 “bolje razumiju” i sugerirao da percipirani nedostatak razumijevanja s Hamiltonom vjerojatno pridonosi njihovim opetovanim sukobima na stazi od početka 2021. godine.

George Russell je nekoliko dana prije VN Španjolske dobio pitanje u vezi s njegovim odnosima s drugim dugogodišnjim suparnicima na F1 gridu, formiranim tijekom desetljeća i više borbi u juniorskim kategorijama, kao dio mlađe generacije koju trenutno predvodi Verstappen. “Mislim da se svi prilično dobro poznajemo”, odgovorio je Russell. “Poznajemo međusobne stilove vožnje, znamo rizike koje jedni drugima dajemo.

Prvi put sam se utrkivao protiv Maxa i Charlesa Leclerca i Estebana Ocona 2011. godine. Utrkivao sam se protiv tih tipova prije nego što sam se utrkivao protiv Alexa Albona ili Landa Norrisa, što je pomalo zanimljivo s obzirom na nacionalne razlike (Norris je također Britanac poput Russella, Albon je rođen i odrastao u Engleskoj, op. a.). Međutim, jednako kao i Alex i Lando, odrasli smo u kartingu gledajući druge utrke. Dakle, uvijek bih gledao Alexa kako se utrkuje u dobnoj kategoriji iznad, ili Landa u kategoriji ispod. Poznajemo se i vjerojatno to doprinosi tome kako se međusobno utrkujemo.

‘…tri vozača protiv kojih se ne biste osjećali ugodno’

Zatim je nastavio:

Ali, isto tako, kada se borite za naslov prvaka, borite se malo drugačije. Sada je Max vjerojatno manje agresivan nego što je ikada bio u prošlosti jer nije u poziciji da bi trebao biti agresivan. Može izgubiti poziciju i znati da će ju kasnije vratiti. Mi ostali smo sada vjerojatno u malo težoj poziciji kako bismo dobili tu jednu priliku za pobjedu tijekom cijele sezone.

Zanimljivo, na pitanje o važnosti povjerenja uspostavljenog s kolegama iz F1 svijeta, Russell je sugerirao da postoje “možda tri vozača na gridu protiv kojih se ne biste osjećali ugodno”.

Između većine vozača postoji povjerenje,

dodao je.

Ne mislim da ta trojica (nije ih imenovao, op. a.) nemaju prostornu svijest kao drugi.

Dakle, zapravo više volimo žestoku borbu protiv velikih vozača jer znamo da će oni moći bolje kontrolirati svoj bolid i postaviti ga u teške, ali ne i opasne položaje u usporedbi s nekim tko možda nije na istoj razini kao najbolji.

Poredak F1 vozača (7 / 22)

  • 1. Max Verstappen (Niz) 170
  • 2. Sergio Perez (Mek) 117
  • 3. Fernando Alonso (Špa) 99
  • 4. Lewis Hamilton (VB)
  • 5. George Russell (VB) 65
  • 6. Carlos Sainz Jr. (Špa) 58
  • 7. Charles Leclerc (Mon) 42
  • 8. Lance Stroll (Kan) 35
  • 9. Esteban Ocon (Fra) 25
  • 10. Pierre Gasly (Fra) 15
  • 11. Lando Norris (VB) 12
  • 12. Nico Hulkenberg (Nje) 6
  • 13. Oscar Piastri (Aus) 5
  • 14. Valtteri Bottas (Fin) 4
  • 15. Zhou Guanyu (Kin) 4
  • 16. Yuki Tsunoda (Jap) 2
  • 17. Kevin Magnussen (Dan) 2
  • 18. Alexander Albon (Taj) 1
  • 19. Nyck de Vries (Niz) 0
  • 20. Logan Sargeant (SAD) 0

Iduća utrka: Velika nagrada Kanade – 18.06.

Članak objavio Redakcija

Mustang

Ford Mustang: Jaki američki igrač s manjkom prostora

Renault Arkana

Renault Arkana: Nije najbolji pokušaj Renaulta