in

TEST – Citroen C3 Aircross 1.2 PureTech 110

Citroen C3
Foto: Screenshot

Citroen C3 Aircross nudi opuštenu sposobnost vožnje i obećavajuću učinkovitost goriva iz snažnog asortimana benzinskih i dizelskih motora. Udobnost vožnje također je vrlo pristojna, dok prepoznatljiva unutrašnjost ima puno komponenti i korisnih dodataka prilagođenih obitelji, što je postalo još praktičnije nakon „osvježenja” sredinom 2021. godine. Još uvijek postoji mnogo prostora za personalizaciju koja se može nadograditi na ionako funky izgled, dok su ugrađene tehničke nadogradnje učinile C3 Aircross uvjerljivijim prijedlogom za kupce koji traže dobro svestrano vozilo za obitelj.

Ako je i postojala kategorija koja je stvorena da promiče neobične karakteristike najnovije Citroenove ponude, onda je to klasa malih crossovera. Najprije je ušao u kategoriju s C4 Cactusom, a Citroen C3 Aircross sada nastavlja s izazovima u ovom zahtjevnom sektoru. Zahvaljujući dimenzijama C3 Aircrossa, unutra ima prostora koliko i u C3 Picassu, tako da vlasnici starog automobila mogu prijeći na novi bez problema s praktičnošću.

U samoj srži, Aircross svoju platformu i opremu za pokretanje dijeli s C3 superminijem. Također ima istu razinu personalizacije, s nizom opcija funky boja, kontrastnih boja krova i različitih unutarnjih ukrasa u ponudi. Ovogodišnji facelift donio je malo izmijenjenu vanjštinu, praktičniju kabinu s poboljšanim prostorom za pohranu i novu informacijsko-zabavnu postavu.

Snaga dolazi iz 1.2-litrenog trocilindričnog benzinca i 1.5 dizelaša. PureTech se zove 1.2 i dolazi u verzijama od 109 KS i 129 KS. Benzinski motor slabije snage standardno ima ručni mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa, dok snažnija verzija ima šesterostupanjski automatski mjenjač.

BlueHDi dizel od 99 KS opremljen je ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa. Kod dizela nema auto opcije, dok se niti jedna verzija C3 Aircrossa ne može imati s pogonom na sva četiri kotača. Umjesto toga, Citroen nudi svoj Grip Control promjenjivi sustav kontrole proklizavanja s gumama za blato i snijeg koje pomažu povećati sposobnost automobila na pijesku, snijegu ili neravnom terenu.

Citroen nudi kompanijske ponude servisiranja po fiksnoj cijeni za C3 Aircross, što znači da možete dobiti trogodišnje pokriće za oko 400 funti (3.500 kuna), što se može platiti unaprijed.

Članak objavio Luka Petkovic

BMW 1

Novi BMW serije 1 ima prednji pogon

lewis i max

F1: Lewis i Max vode bitku kakva nije viđena skoro pola stoljeća