Poboljšanja Vitare 2019 nisu je transformirala u novog lidera klase, ali novi 1.0-litreni turbo benzinski motor veliko je poboljšanje u odnosu na dosadašnji 1.6. Iako će se mogućnost pogona na sva četiri kotača svidjeti nekim kupcima, mislimo da je posebna prednost u asortimanu automobil s pogonom na prednje kotače. Ne samo da je nešto brži, već je i jeftiniji za kupnju, ali i bolji za vožnju. Ove jeseni stiže ažurirana Suzuki Vitara…
U tri godine od lansiranja, bila je tretirana s mnoštvom izmjena kako bi sačuvala svjež izgled protiv novijih rivala poput SEAT Arone i Hyundaija Kone. Možda najvažnije poboljšavanje od svega je ponuda motora. U povijest je otišao stari 1.6-litreni motor s atmosferskim usisavanjem, a bit će zamijenjen 1.0-litrenim trocilindričnim turbopunjačem. Dizel u Suzukiju više ne koriste, ali prethodni 1.4-litreni ostaje. Jedinica od 138 KS dijeli se sa Swift Sportom (iako s 10 Nm manje okretnog momenta), kao i mjenjač od šest brzina.
Motor od 1.6 litara koji je, kako smo već naveli, otišao u povijest, bio je snažan agregat, ali sa samo 156 Nm okretnog momenta prilikom 4.000 okretaja u minuti bilo je potrebno nešto više rada kako bi se iz njega izvuklo najviše. Ne samo da 1.0-litreni ima veći maksimum od 170 Nm, već sve to proizvodi od 2.000 do 3.500 okretaja u minuti. U stvarnom svijetu, dakle, potrebno je mnogo manje napora za napredak, a i manje promjena brzina.
Što se tiče interijera, male izmjene Vitare s poboljšanim licem obuhvaćaju zaslon u boji između tipki (infotainment nije loš), naslon za ruke između prednjih sjedala i nešto plastike na vrhu njezine armature. Unatoč promjenama, Suzuki Vitara i dalje bi trebala biti nešto jeftinija od najboljih automobila iz klase. Mogli biste je kupiti za oko 170 tisuća kuna kad izađe na jesen. Nije loša cijena, zar ne?