Bugatti je službeno probio barijeru od 490 km/h! Početkom kolovoza, Andy Wallace, Bugattijev testni vozač te pobjednik 24 sata Le Mansa iz 1988. godine, postigao je najveću moguću brzinu (vmax) od 490.484 km/h u brzom Chironu u Ehra-Lessienu (Donja Saska, Njemačka), postavši prvi hiperautomobil koji je prošao granicu od 490 km/h, odnosno, 300 milja na sat. Brzinu je provjeravao TÜV, Njemačko udruženje za tehničke preglede, što znači da su Andy i Bugatti Chiron nadmašili prethodne, stvarno brze vožnje iz SSC-a, Hennesseyja i Koenigsegga, kao i probijanje magične granice od 300 milja na sat.
U posljednjih šest mjeseci tim inženjera iz Bugattija, Michelina i majstora za šasije, Dallara, krenuli su u stvaranje automobila koji može probiti barijeru od gotovo 500 km/h. Stvorili su veličanstven automobil. Ovo nije običan Bugatti Chiron. Najprije, ima potpuno drugačiji izgled. Tek je 25 cm dulji, no ovaj Chiron ima elegantnu, ali „prijeteću” prisutnost. Njegova vidljiva namjera pojačana je kontroliranom visinom vozila, postavljenom znatno niže kako bi se smanjio otpor, ostavljajući dojam da se automobil „topi” u asfaltu.
Straga, dugačak rep sa smanjenim poprečnim presjekom (kako bi se dobila aerodinamičnost, ali i minimalan otpor) isprekidan je parom ispušnih cijevi iznad i ispod (prvi put viđen na ograničenom specijalnom izdanju Centodiecija). Objektivno, ovi auspuhovi projiciraju emisiju ispušnih plinova što je moguće dalje od stražnje strane kako bi se smanjio njihov utjecaj na otpor i zračni pogon. Subjektivno, Chironovoj estetici dodaju još više dramatičnog elementa i potpuno novu prijetnju te osjećaj svrhe.
Kako bi se smanjio otpor, stražnje krilo i aerodinamička kočnica uklonjeni su i zamijenjeni statičkom jedinicom uvučenom u rep. Dizajnerski tim uspio je nekako ugraditi zahtjeve za niskim otporom i stabilnošću pri velikim brzinama, poboljšavajući pritom estetiku do te mjere da, kada pogledate običan automobil, izgleda zdepast u usporedbi. „Najveći izazov je ispraviti cjelokupni paket. Ne samo dizajn, ne samo aerodinamiku, niti motor, niti samo gume. To sve treba spojiti kako bi radio jedan automobil”, kaže Frank Heyl, voditelj vanjskog dizajna u Bugattiju.
Projekt „300 milja na sat”, kako su ga nazvali, neizbježno će rezultirati proizvodnom Super Sport verzije Chirona (unatoč tomu što Bugatti to odbija potvrditi) i budućim generacijama Chirona, od kojih je svaka poboljšana naučenim lekcijama razbijajući barijeru od 300 milja na sat.